I fru... Twoja wiadomość już leci na nasze skrzynki!
Zajrzyj na swoją pocztę, aby poznać szczegóły oferty ;)
Tymczasem, sprawdź nowości na naszym blogu semahead.agency/blog/
Zespół Semahead
Ile razy zdarzyło Wam się prosić dział IT i czekać na wdrożenie lub modyfikacje kodów w witrynie? Problem ten dotyka przede wszystkim osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i mierzeniem ruchu na stronie. Z pomocą przychodzi narzędzie Google Tag Manager, które pozwoli Wam na wdrażanie, modyfikowanie i usuwanie kodów śledzących z waszej strony bez konieczności angażowania działu IT.
Google Tag Manager to darmowe narzędzie o intuicyjnym interfejsie, które w łatwy sposób umożliwia samodzielne zarządzanie tagami (są to fragmenty kodu wykonywane na stronie). Aby zacząć pracę z tagami najpierw należy zalogować się na konto Google, przejść na stronę Menedżera tagów. Następnie utworzyć konto i kontener (miejsce, w którym przechowujemy różne kody śledzące) dla swojej firmy. W przypadku korzystania z Google Tag Managera jedyny moment, w którym potrzebne będzie wsparcie działu IT, to jednorazowa instalacja kodu GTM w serwisie. Poprawność wdrożenia kontenera możemy sprawdzić dzięki wtyczce Google Tag Assistant.
Google Tag Manager składa się z 4 podstawowych elementów:
Najważniejszym etapem jest wdrożenie kontenerów na stronie. Następnie przy użyciu Google Tag Managera można dowolnie dodawać, edytować i usuwać tagi z kontenera, a tym samym ze strony.
Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!
Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.