Zapisz się na szkolenie

Szkolenie YouTube – promocja i optymalizacja

Jeżeli jesteś:

  1. specjalistą PPC lub specjalistą ds. marketingu, który nie prowadził lub w ograniczonym zakresie prowadził kampanie wideo w YouTube
  2. osobą, która zna podstawy SEO
  3. osobą, która sprawnie porusza się w Google Ads

To szkolenie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z reklamą w YouTube.

zapoznaj się z programem:


Rejestracja uczestników 9.00 - 9.15

Wstęp do YouTube
  1. Krótka historia YouTube
  2. Statystyki
  3. Nazewnictwo

Optymalizacja filmów na YouTube cz. I
  1. Odpowiednia nazwa pliku
  2. Chwytliwy tytuł i wyczerpujący opis
  3. Nazwa i opis kanału
  4. Jakość filmu
  5. Miniatury

Przerwa kawowa 11.15 - 11.30

Optymalizacja filmów na YouTube cz. II

  1. Tematyczne targetowanie
  2. Playlisty i opisy playlist
  3. Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
  4. Subskrypcje, like'owanie, komentarze, udostepnienia
  5. Przydatne narzędzia

Przerwa obiadowa 12.15 - 13.00

Kampanie wideo w YouTube
  1. Typy kampanii wideo
  2. Formaty reklamowe
  3. Opcje targetowania
  4. Najlepsze praktyki

Przerwa kawowa 14.15 - 14.30

Tworzenie i wykorzystywanie list remarketingowych
  1. Strategie z wykorzystaniem list remarketingowych
  2. Tworzenie list

Reklamy z rezerwacji + Brand Lift Study
  1. Masthead
  2. Rezerwacje wideo
  3. BLS

Sesja pytań i odpowiedzi 15.30 - 16.00
Zakończenie szkolenia 16.00

Cena: 850 zł netto KUP TERAZ

data: 22 listopada 2018 r., kraków

Dlaczego warto?

YouTube to największa platforma wideo na świecie.
Ponad jeden miliard użytkowników – tyle osób korzysta codziennie z YouTube. To prawie co trzeci internauta.
Mimo tak wielkiego dotarcia, kampanie oparte o materiały wideo są zwykle postrzegane przez mniejsze firmy jako nieopłacalne i wymagające zbyt dużych nakładów. Przekonaj się, że jest to format świetnie sprawdzający się w budowie marki, przy zachowaniu naprawdę niewielkich kosztów.
Wg badań przeprowadzonych przez Cisco, do 2019 roku format wideo będzie stanowił 80% ruchu w internecie!

Szkolenie od podstaw pomoże Ci zrozumieć zasady działania kampanii wideo w Google Ads.
Co więcej, przybliżymy Ci najlepsze praktyki związane z optymalizacją filmów w YouTube.

Nie czekaj, zapisz się już dziś! Chcesz odłożyć decyzję na następny dzień?
Wg statystyk YouTube, użytkownicy każdego dnia oglądają miliard godzin filmów.

Semahed na FB

Poznaj naszych trenerów

Krzysztof.zach

KRZYSZTOF ZACH

    Programmatic Specialistw agencji Semahead. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął w 2013 r. Pracował dla Google, gdzie był doradcą klientów na rynku niemieckim, póżniej prowadził globalne kampanie wideo dla marek takich jak: Gucci, McDonalds, Mercedez-Benz czy Microsoft. W swojej karierze przeprowadził tysiące kampanii wideo w serwsiach YouTube, Facebook i Twitter. Dołączył do zespołu Semahead w maju tego roku, aby wspierać działania AdWords dla polskim firm e-commerce oraz zwiększać udział zakupu mediów w modelu Programmatic na polskim rynku.
Karolina Twardosz_małe

KAROLINA TWARDOSZ

    SEO Team Leaderw agencji Semahead, na co dzień zajmuje się pozycjonowaniem czołowych e-commerce w Polsce,
    jak Vitkac czy Eurofirany. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii SEO dla kluczowych klientów na rynkach amerykańskim, brytyjskim czy niemieckim. Autorka publikacji i webinarów dotyczących SEO, prelegent na konferencjach.
    Od dwóch lat prowadzi także otwarte i dedykowane szkolenia o tematyce SEO i Content Marketingu w ramach Akademii Semahead.
    W swojej pracy wykorzystuje doświadczenia z pracy copywritera, dziennikarza i PR-owca. Aktywnie uczestniczy także w pracach grupy Edukacja i Promocja Izby Gospodarki Elektronicznej.

Na naszym szkoleniu z YouTube - promocja i optymalizacja:

  1. nauczysz się uruchamiać i optymalizować kampanie w YouTube
  2. poznasz podstawy optymalizacji w kanale
  3. zrozumiesz podstawowe wskaźniki, które są brane pod uwagę w badaniu skuteczności kampanii wideo
  4. poznasz typy kampanii wideo i formatów reklamowych
  5. pokażemy Ci narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii wideo w Google Ads
youtube

Gdzie szkolimy?

Szkolenia odbywają się w godzinach 9:00-16:00 w siedzibie Grupy INTERIA.PL - Kraków, os. Teatralne 9a.

007

dlaczego akademia semahead?

  1. masz pytania? nasi eksperci chętnie na nie odpowiedzą
  2. wskażemy odpowiednie metody, które usprawnią Twoje działania marketingowe
  3. przedstawimy case study kampanii, które prowadziliśmy dla czołowych marek
  4. otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
  5. zapewniamy napoje oraz catering

Chcesz uzyskać dofinansowanie na szkolenie?

Posiadamy certyfikat SUS 2.0


Tak oceniają nas uczestnicy szkoleń

Anthony Kerr - Getsix Polska

„Dzięki odpowiedniemu połączeniu teorii z praktyką, przedstawieniu niezbędnych narzędzi do analizy efektywności oraz skutecznych metod pozycjonowania, zespół będzie mógł efektywniej wykorzystywać możliwości, jakie dają działania SEO.”

Magdalena Matela - Black Red White

„Pod względem merytorycznym szkolenie zostało przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. W programie uwzględniono zarówno wiedzę teoretyczną jak i jej wykorzystanie w praktyce podczas warsztatów. Sposób prowadzenia szkolenia był elastyczny i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z uczestników szkolonej grupy.”

Anna Kłusek - Frącz MERCUS Logistyka

 „Odpowiednie połączenie praktyki z teorią, przeplatane ćwiczeniami oraz humorystycznymi anegdotami branżowymi utrzymały nasze wysokie zaangażowanie od początku do końca. Dzięki zdobytej wiedzy, staliśmy się bardziej świadomymi uczestnikami rynku internetowego, sprawniej poszukujemy, porównujemy i oceniamy informacje, co jest niezwykle cenną umiejętnością w aktualnych czasach.”

Tomasz Kras - ProOptima

„Specjaliści z Semahead łączą teorię z praktyką, w łatwy sposób przekazując wiedzę, pomagając z morza informacji, jakie daje Google Analytics, wyłowić te sensowne dla rozwiązywania problemów biznesowych. Dyspozycyjni, z otwartymi głowami i zaangażowani. Polecam całą ekipę jako partnerów w rozwijaniu biznesu.”

zapisz się na szkolenie




oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [...]
oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [...]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

DIMAQ-badges-akredytacja-CMYK
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.
Więcej informacji TUTAJ

PATRYCJA KOTLARZ

    Event & Customer Education Specialist

    E-mail: Patrycja.Kotlarz@firma.interia.pl
    Telefon: +48 500 161 932, +48 12 6462 042
pkotlarz_IMG_9312_m

Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.