Zapisz się na szkolenie

Szkolenie SEO i CM w e-marketingu

Jeżeli jesteś:

  1. początkującym specjalistą w branży marketingu online
  2. PR-owcem
  3. osobą, która decyduje o tym, w jaki sposób będą realizowane cele biznesowe w swojej firmie
  4. osobą, która decyduje o wdrożeniu strategii SEO i CM
  5. osobą, która decyduje o kupnie narzędzi dla poszczególnych specjalistów/działów
  6. osobą, która koordynuje działania firm zewnętrznych lub ocenia ich efekty
  7. osobą, która posiada podstawową wiedzę na temat SEO

To szkolenie dla osób, które chcą połączyć w swojej pracy obszary SEO i Content Marketingu.

zapoznaj się z programem:


Rejestracja uczestników 9.00 - 9.15

QUIZ 9.15 - 9.30

Jak zmienił się marketing internetowy i co z tego wynika?
  1. Zmiany algorytmu wyszukiwarki Google
  2. Zmiany w zachowaniu użytkowników Internetu

Czym jest, a czym nie jest Content Marketing?
  1. Najczęstsze błędy w definiowaniu Content Marketingu
  2. Content Marketing, jako wieloetapowy proces

Przerwa kawowa 10.30 - 10.45

QUIZ SEO 10.45 - 11.00

Jak wygląda nowoczesne SEO?
  1. Optymalizacja techniczna + optymalizacja kodu
  2. Blog + SEO Copywriting
  3. Mapy Google
  4. Social media
  5. Działania oparte na analityce internetowej
  6. Współpraca z działem marketingu – sugerowanie nowych treści i kierunku rozwoju

Przerwa kawowa 11.45 - 12.00

  1. Optymalizacja treści
  2. Łączenie działań SEO + SEM + CM
  3. SEO holistyczne – UX, treści marketingowe, SEM, analityka, grafiki, PR
  4. Bezpieczny Link Building
  5. Optymalizacja współczynnika konwersji
  6. Odejście od starych, agresywnych metod (czego unikać: SWLE)
  7. W jaki sposób pracować zgodnie z wytycznymi Google?

Przerwa obiadowa 12.35 - 13.20

Synergia działań SEO i CM w drodze do konwersji
  1. Ćwiczenie: Content Marketing

Wybrane narzędzia wspomagające SEO i Content Marketing
  1. Blog
  2. SEO Copywriting
  3. Akcje contentowe

Przerwa kawowa 15.00 - 15.15

ĆWICZENIE: W jaki sposób mierzyć KPI? 15.15 - 15.35

Jak mierzyć ROI strategii – monitorowanie efektów, wnioski i optymalizacja działań
  1. Jak wyznaczać KPI działań SEO i CM?
  2. Analityka danych SEO i CM – jak monitorować efekty i optymalizować działania?

Budowanie idealnej strategii SEO i CM na lata
  1. Case study z Polski i ze świata

Zakończenie szkolenia 16.30

Cena: 790 zł netto KUP TERAZ

data: 29 listopada 2018 r., kraków

Dlaczego warto?

30% Polaków wskazuje Internet jako jedno z 3 najważniejszych źródeł informacji o produktach. To więcej niż uzyskały rekomendacje rodziny i znajomych oraz reklamy w mediach tradycyjnych. Dobrze zoptymalizowane treści pozwolą użytkownikowi szukającemu informacji o produkcie,
trafić właśnie na Twoją stronę.
42% osób w wieku 18-24 w deklaruje czytanie blogów w ciągu ostatniego m-ca. W przedziale wiekowym 25-34 lat jest to 39%.
Jak widać, użytkownicy chętnie czytają wartościowy content.
Dobrze zoptymalizowane treści zgodne ze strategią SEO-CM pozwalają dotrzeć do użytkownika na każdym etapie lejka sprzedażowego; zwiększają widoczność strony na frazy kluczowe, która może przyczynić się do zwiększenia ruchu i konwersji; zwiększają zaangażowanie – użytkownik spędza więcej czasu na stronie; pomagają pozyskać linki do witryny z wartościowych i tematycznie powiązanych źródeł.

Nie czekaj, zapisz się już dziś! Chcesz odłożyć decyzję na następny dzień?
Być może jutro konkurencja przeskoczy o pozycję wyżej.

Semahed na FB

Poznaj naszych trenerów

iza

IZABELLA ŁĘCKA

    Team Leader działu Content Marketingw agencji Semahead, na co dzień zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii content marketingowych dla Klientów Agencji. W swoim portfolio ma projekty dla takich firm jak BRW, Eurofirany, Royal Canin czy Grupa Ebroker. Odpowiada za publikacje artykułów eksperckich w Interia.pl
    i koordynuje współpracę z największymi domami mediowymi w Polsce.
    Specjalistka od webwritingu – jest autorką e-booka „10 przykazań webwritingu”, który został opublikowany w ramach strategii CM realizowanej dla Semahead. Prowadzi szkolenia wewnętrzne
    i zewnętrzne z content marketingu, webwritingu oraz content marketingu i SEO w e-commerce. Regularnie dzieli się swoją wiedzą na blogu Semahead i raportach, np. publikowanych przez Interaktywnie.com. Członek Grupy Promocja i Edukacja e-Izby.
Karolina Twardosz_małe

KAROLINA TWARDOSZ

    SEO Team Leaderw agencji Semahead, na co dzień zajmuje się pozycjonowaniem czołowych e-commerce w Polsce, jak Vitkac czy Eurofirany. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii SEO dla kluczowych klientów na rynkach amerykańskim, brytyjskim czy niemieckim. Autorka publikacji i webinarów dotyczących SEO, prelegent na konferencjach.
    Od dwóch lat prowadzi także otwarte i dedykowane szkolenia
    o tematyce SEO i Content Marketingu w ramach Akademii Semahead.
    W swojej pracy wykorzystuje doświadczenia z pracy copywritera, dziennikarza i PR-owca. Aktywnie uczestniczy także w pracach grupy Edukacja i Promocja Izby Gospodarki Elektronicznej.

Na naszym szkoleniu z seo i cm w e-marketingu:

  1. nauczysz się łączyć działania SEO i CM
  2. dowiesz się, jak uniknąć kar od Google
  3. podpowiemy Ci, jak stworzyć skuteczną strategię Content Marketingową
  4. nauczysz się monitorować efekty i optymalizować działania SEO i CM
  5. dowiesz się, jak samodzielnie wdrożyć i nadzorować etapy optymalizacji strony
seo content

Gdzie szkolimy?

Szkolenia odbywają się w godzinach 9:00-16:00 w siedzibie Grupy INTERIA.PL - Kraków, os. Teatralne 9a.

007

dlaczego akademia semahead?

  1. masz pytania? nasi eksperci chętnie na nie odpowiedzą
  2. wskażemy odpowiednie metody, które usprawnią Twoje działania marketingowe
  3. przedstawimy case study kampanii, które prowadziliśmy dla czołowych marek
  4. otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
  5. zapewniamy napoje oraz catering

Chcesz uzyskać dofinansowanie na szkolenie?

Posiadamy certyfikat SUS 2.0


zapisz się na szkolenie




oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [...]
oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [...]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

DIMAQ-badges-akredytacja-CMYK
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.
Więcej informacji TUTAJ

PATRYCJA KOTLARZ

    Event & Customer Education Specialist

    E-mail: Patrycja.Kotlarz@firma.interia.pl
    Telefon: +48 500 161 932, +48 12 6462 042
pkotlarz_IMG_9312_m

Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.