Zapisz się na szkolenie

Szkolenia Google Analytics

Jeżeli jesteś:

  1. właścicielem strony, marketerem lub analitykiem internetowym
  2. osobą odpowiedzialną za zwiększanie sprzedaży i ilości leadów pochodzących ze stron internetowych
  3. osobą, która zleca działania agencji reklamowej
  4. osobą, która chce odkrywać świat analityki internetowej

To szkolenia dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu obsługi narzędzia Google Analytics.
W trakcie kursu będziesz pracował/-a na koncie testowym GA!

zapoznaj się z programem:

Google Analytics
od podstaw


Rejestracja uczestników 9.00 - 9.15

Wprowadzenie do Google Analytics
  1. Wdrożenie kodu śledzenia
  2. Różnia pomiędzy sesją a użytkownikiem
  3. Tworzenie konta

Przerwa kawowa 10.00 - 10.15

Ustawienia widoku
  1. Struktura konta i konfiguracja podstawowych filtrów
  2. Alerty niestandardowe
  3. Ustawienia e-commerce

Konfiguracja podstawowych celów
  1. Miejsce docelowe
  2. Czas trwania sesji
  3. Strony/ekrany na sesję
  4. Konfiguracja zdarzeń za pomocą Google Tag Manager

Przerwa obiadowa 12.30 - 13.00

Podstawowe raporty w Google Analytics
  1. Czas rzeczywisty
  2. Odbiorcy
  3. Pozyskiwanie
  4. Zachowanie
  5. Konwersje

Przerwa kawowa 14.30 - 14.45

Segmentacja użytkowników
  1. Względem sesji
  2. Względem użytkowników

Personalizacja raportów
  1. Strona główna
  2. Panele informacyjne
  3. Google Data Studio

Zakończenie szkolenia 16.00

google analytics
dla zaawansowanych


Rejestracja uczestników 9.00 - 9.15

Metryki do analizy efektywności działań marketingowych
  1. Jak dobrać odpowiednie metryki?

Mierzenie makro i mikro konwersji
  1. Konwersje wspomagane i ścieżki wielokanałowe

Przerwa kawowa 11.15 - 11.30

Segmentacja danych
  1. Zastosowanie segmentacji w celu określenia grup docelowych
  2. Niestandardowe wymiary - przykłady praktycznych zastosowań
  3. Grupowanie kanałów - jak poprawnie analizować ruch przychodzący z serwisu?

Przerwa obiadowa 13.25 - 14.05

Podstawowe błędy w instalacji Google Analytics
  1. Jak wykryć błędy?
  2. Jak podejmować właściwe decyzje na podstawie danych?

Google Analytics API oraz Google Data Studio
  1. Automatyzacja pracy związana z raportowaniem
  2. Przykłady zastosowania obliczanych metryk w Data Studio
  3. Własne wymiary w Data Studio - kiedy będą pomocne
    w analizie danych?

Zakończenie szkolenia 16.00

Cena:

google analytics od podstaw - 690 zł netto
KUP TERAZ

google analytics dla zaawansowanych -

890 zł netto
KUP TERAZ

PAKIET OD PODSTAW I DLA ZAAWANSOWANYCH -

1580 zł netto 1264 zł netto
KUP TERAZ

data: 24-25 października 2018 r., kraków

Dlaczego warto?

Jeżeli prowadzisz stronę firmową, bloga lub sklep internetowy prawdopodobnie nie jest Ci obce hasło Google Analytics.
To najpopularniejsze narzędzie analityczne, dzięki któremu jesteś w stanie uzyskać mnóstwo informacji na temat Twojej strony internetowej.
System jest zupełnie darmowy, a przy tym bardzo rozbudowany.

Być może zastanawiasz się nad rozpoczęciem swojej przygody z tym narzędziem, ale nie wiesz, czy rzeczywiście jest Ci potrzebne?
Co z tego będziesz mieć? Co możesz zyskać? Oszczędność czasu, energii i pieniędzy to najbardziej znaczące korzyści jakie niesie za sobą system.
Choć Google Analytics istnieje na rynku od lat, a sam Google oferuje wiele sposobów poznania tego narzędzia, jego użytkownikom - szczególnie tym początkującym - wciąż zdarza się popełniać błędy.
Przyjdź na nasze szkolenie - odpowiemy na każde Twoje pytanie. Przez cały czas trwania kursu będziesz pracował/-a w panelu Google Analytics.

Nie czekaj, zapisz się już dziś! Chcesz odłożyć decyzję na następny dzień?
Poand 85% firm korzysta już z możliwości Google Analytics!

Semahed na FB

Poznaj naszych trenerów

IMG_7696_esuknarowska

EWA SUKNAROWSKA

    Analityk internetowy w agencji Semahead. matematyczka
    z wykształcenia. Ekspert w analizie danych i optymalizacji współczynnika konwersji z bogatym doświadczeniem
    w e-marketingu. Dzięki bieżącej pracy nadąża za najnowszymi trendami w dziedzinie analityki internetowej.
    Na co dzień współpracuję z markami takimi jak Black Red White czy VITKAC. Posiada certyfikat kwalifikacji indywidualnej Google Analytics.
ewa zdjęcie

EWA KAŃCZUK

    Manager Działu Analityki w agencji Semahead. Doświadczenie zdobywała jako manager w branży e-commerce. Przez ostatnie lata związana z branżą agencji interaktywnych. Pracowała dla takich marek jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie team leader całego zespołu zajmowała się realizacja projektów związanych z kompleksową analityka internetową, użytecznością stron www oraz consultingiem z zakresu nowych technologii
    i strategii marketingowych.

Na naszych szkoleniach z google analytics:

  1. poznasz sposoby prowadzenia analiz oraz wyciągania z nich wniosków
  2. zdobędziesz umiejętność szybkiego poruszania się po narzędziu Google Analytics
  3. nauczysz się tworzyć, odczytywać i analizować raporty
  4. dowiesz się, jak dobrać strukturę konta do własnych potrzeb
  5. zwiększysz wyniki swojej codziennej pracy w narzędziu
  6. nauczysz się definiować konwersje i mikro konwersje odzwierciedlające cele biznesowe witryny
  7. nauczysz się zaawansowanych operacji na danych w Google Analytics
analityka

Gdzie szkolimy?

Szkolenia odbywają się w godzinach 9:00-16:00 w siedzibie Grupy INTERIA.PL - Kraków, os. Teatralne 9a.

007

dlaczego akademia semahead?

  1. masz pytania? nasi eksperci chętnie na nie odpowiedzą
  2. wskażemy odpowiednie metody, które usprawnią Twoje działania marketingowe
  3. przedstawimy case study kampanii, które prowadziliśmy dla czołowych marek
  4. otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności
  5. zapewniamy napoje oraz catering

Chcesz uzyskać dofinansowanie na szkolenie?

Posiadamy certyfikat SUS 2.0


zapisz się na szkolenie




oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na otrzymywanie, na moje konto poczty elektronicznej informacji handlowych wysyłanych przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [...]
oświadczam, że mam skończone 16 lat i wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. w imieniu własnym oraz na zlecenie innych osób. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem* [...]

Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

PATRYCJA KOTLARZ

    Event & Customer Education Specialist

    E-mail: Patrycja.Kotlarz@firma.interia.pl
    Telefon: +48 500 161 932, +48 12 6462 042
pkotlarz_IMG_9312_m

Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.