Zapisz się na szkolenie

Praca

W Semahead wierzymy w indywidualności.


Chcesz do nas dołączyć?

Office Manager

Cześć! Szukasz nowych wyzwań? Chcesz się rozwijać? To wszystko znajdziesz w Semahead! Stań się częścią zespołu certyfikowanej agencji DIMAQ employer oraz Google Premier Partner!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy wiodącą agencją performance marketingu w Polsce, będącą częścią Grupy Bauer Media. Nasze kampanie digitalowe, stworzone przez doświadczony zespół, wielokrotnie były nagradzane w konkursach branżowych. Chętnie dzielimy się naszymi kompetencjami w dziedzinach SEO, PPC, analityce internetowej, marketing automation, social mediach i content marketingu. Prowadzimy najczęściej aktualizowany blog ekspercki w Polsce. Prowadzimy także innowacyjne szkolenia dla obecnych i przyszłych marketerów. W naszej pracy nie tylko wykorzystujemy najnowsze narzędzia i technologie uznane w branży, ale jesteśmy także pionierami nowych rozwiązań, co potwierdzają uznane certyfikaty i współpracujący z nami od lat klienci.

Kogo szukamy?

Poszukujemy Office Managera – osoby, która wniesie do naszego biura dużo pozytywnej energii, zatroszczy się o przestrzeń biurową, w której codziennie funkcjonujemy i będzie dla nas niedoścignionym wzorem w zakresie organizacji pracy. Wierzymy, że Office Manager realnie wpływa na atmosferę pracy w firmie i wierzymy, że uda nam się znaleźć naszego wymarzonego kandydata:) Czujesz, że to właśnie o Tobie piszemy? Wyślij nam Swoje CV.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

• Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji służbowej
• Przygotowanie i porządkowanie dokumentacji
• Wsparcie Działu HR w zakresie bieżącej realizacji działań employer brandingowych
• Organizację i obsługę spotkań
• Administracyjne wsparcie dla nowych pracowników
• Troskę o przestrzeń biurową agencji
• Przygotowywanie i realizację zamówień biurowych

Wymagania:

· Wysoka etyka pracy w środowisku biurowym
· Umiejętność prawidłowego reagowania na nagłe sytuacje
· Bardzo dobra organizacja pracy
· Znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
· Motywacja i zaangażowanie
· Nastawienie na pracę zespołową
· Dobra znajomość języka angielskiego
· Mile widziana będzie wiedza z zakresu HR i podstaw ekonomii

Oferujemy:

• Stabilne warunki zatrudnienia
• Pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
• Przyjazną i otwartą na różnorodność atmosferę w biurze
• Pracę w młodym i profesjonalnym zespole o rozległych kompetencjach
• Pakiet dopasowanych do umiejętności szkoleń wewnętrznych w ramach adaptacji do stanowiska pracy
• Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych;
• Nowoczesne, dobrze skomunikowane miejsce pracy;
• Świetną atmosferę w zespole
• Pakiet benefitów.

Jeżeli spełniasz te wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu – wyślij nam swoje CV.

APLIKUJ

Gdzie Pracujemy?

Od 1 lutego zmieniliśmy siedzibę! Pracujemy w nowym biurze o wysokim standardzie – Factory Park, na ul. Kuklińskiego 17 A.

Zobacz jak wygląda Twoje nowe miejsce pracy!

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas?

Zobacz jak pracujemy: Facebook

Wejdź na nasz Linkedin

 


Administratorem danych osobowych jest Grupa Interia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie (31-946), przy ul. Osiedle Teatralne 9a, więcej na „prywatnosc.interia.pl” (dalej: „administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu: realizacji procesu wyboru i przeprowadzenia praktyk (art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. A jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę poprzez przesłanie nam życiorysu ze zdjęciem Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wizerunku (podstawa prawna: z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia); Jeżeli wyrazi Pani/Pan taką zgodę, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć korzystając z formularza cofnięcia zgody w ramach zakładki prywatnosc.interia.pl Podanie danych osobowych wskazanych powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze na praktyki. Podanie danych i wyrażenie zgody na przetwarzanie wizerunku jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w naborze (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę przeprowadzenia praktyk). Dane osobowe zbierane w celu realizacji naboru na praktyki będą przetwarzane przez okres 1 roku , a dane przetwarzane w oparciu o zgodę przez okres 1 roku . W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Przewidywane kategorie odbiorców danych:, pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). Informuję, iż Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie zawierania umowy w celu weryfikacji prawidłowości podanych danych, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. [czytaj więcej]

Specjalista SEO

Specjalisto! Zjadłeś zęby na SEO i odróżniasz #Whitehat od #Blackhat`u? Dołącz do nas – u nas każdego dnia „na zielono” 😉

Stań się częścią zespołu certyfikowanej agencji DIMAQ employer oraz Google Premier Partner!

 

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • ma minimum rok doświadczenia w działaniach SEO;
  • ma doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii link buildingowych;
  • zna podstawy HTML oraz CSS;
  • posiada umiejętność analitycznego myślenia oraz sprawnie operuje liczbami i statystykami oraz wykorzystuje do tego narzędzia: GA, GSC, Excel;
  • zna programy: Screaming Frog, Senuto, Scrapebox;

 

Pochwal się, jeżeli dodatkowo:

  • masz doświadczenie w działach SEO dla ecommerce;
  • znasz dobrze język angielski;
  • masz oryginalne pomysły na realizację kampanii CM;
  • posiadasz certyfikat Google Analytics;
  • prowadziłeś szkolenia lub występowałeś publicznie.

 

NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ ZAJMOWAŁ SIĘ:

  • przeprowadzaniem audytów SEO oraz suportem przy ich wdrażaniu;
  • budowaniem strategii link buildingowej i pozyskiwaniem linków zgodnie z nią;
  • tworzeniem raportów, analizą danych i optymalizacją działań;
  • przygotowywaniem ofert SEO;
  • współpracą i kontaktem z klientami;
  • dbaniem o rozwój klienta nie tylko w obszarze SEO, ale również UX i Content Marketingu.

 

CO OD NAS DOSTANIESZ?

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie uzależnione od umiejętności;
  • pełen pakiet szkoleń wewnętrznych;
  • darmowe szkolenia ze wszystkich obszarów e-marketingu;
  • szansę na podnoszenie kwalifikacji zawodowych i zdobycie branżowych certyfikatów;
  • możliwość pracy na najlepszych narzędziach dostępnych na rynku;
  • dowolność rozwoju w obszarach, którymi się interesujesz;
  • możliwość bycia prelegentem na branżowych wydarzeniach, organizowanych przez nas oraz przez naszych partnerów:

  • w razie potrzeby możliwość pracy zdalnej;
  • świeże owoce w każdą środę;
  • telefon i laptop służbowy lub dobrej jakości komputer stacjonarny.

 

APLIKUJ

Gdzie Pracujemy?

Od 1 lutego zmieniliśmy siedzibę! Pracujemy w nowym biurze o wysokim standardzie – Factory Park, na ul. Kuklińskiego 17 A.

Zobacz jak wygląda Twoje nowe miejsce pracy!

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas?

Zobacz jak pracujemy: Facebook

Wejdź na nasz Linkedin

 


Administratorem danych osobowych jest Grupa Interia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie (31-946), przy ul. Osiedle Teatralne 9a, więcej na „prywatnosc.interia.pl” (dalej: „administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu: realizacji procesu wyboru i przeprowadzenia praktyk (art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. A jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę poprzez przesłanie nam życiorysu ze zdjęciem Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wizerunku (podstawa prawna: z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia); Jeżeli wyrazi Pani/Pan taką zgodę, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć korzystając z formularza cofnięcia zgody w ramach zakładki prywatnosc.interia.pl Podanie danych osobowych wskazanych powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze na praktyki. Podanie danych i wyrażenie zgody na przetwarzanie wizerunku jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w naborze (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę przeprowadzenia praktyk). Dane osobowe zbierane w celu realizacji naboru na praktyki będą przetwarzane przez okres 1 roku , a dane przetwarzane w oparciu o zgodę przez okres 1 roku . W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Przewidywane kategorie odbiorców danych:, pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). Informuję, iż Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie zawierania umowy w celu weryfikacji prawidłowości podanych danych, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
[czytaj więcej]

Starszy Specjalista SEO

Specjalisto! Zjadłeś zęby na SEO i odróżniasz #Whitehat od #Blackhat`u? Dołącz do nas – u nas każdego dnia „na zielono” 😉

Stań się częścią zespołu certyfikowanej agencji DIMAQ employer oraz Google Premier Partner!

 

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • ma przynajmniej 2 lata doświadczenia w działaniach SEO dla e-commerce;
  • ma doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii link buildingowych;
  • zna podstawy HTML oraz CSS;
  • posiada umiejętność analitycznego myślenia oraz sprawnie operuje liczbami i statystykami oraz wykorzystuje do tego narzędzia: GA, GSC, Excel;
  • dobrze zna programy: Screaming Frog, Senuto, Scrapebox;

 

Pochwal się, jeżeli dodatkowo:

  • znasz język angielski;
  • masz oryginalne pomysły na realizację kampanii CM;
  • posiadasz certyfikat Google Analytics;
  • dobrze znasz Vanilla JS;
  • dbasz o automatyzację procesów;
  • prowadziłeś szkolenia lub występowałeś publicznie.

 

NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ ZAJMOWAŁ SIĘ:

  • przeprowadzaniem audytów SEO oraz suportem przy ich wdrażaniu;
  • budowaniem strategii link buildingowej i pozyskiwaniem linków zgodnie z nią;
  • tworzeniem raportów, analizą danych i optymalizacją działań;
  • przygotowywaniem ofert SEO;
  • współpracą i kontaktem z klientami;
  • dbaniem o rozwój klienta nie tylko w obszarze SEO, ale również UX i Content Marketingu.

 

CO OD NAS DOSTANIESZ?

  • umowę o pracę lub B2B;
  • 3200 zł – 4500 zł netto, wynagrodzenie uzależnione od umiejętności;
  • pełen pakiet szkoleń wewnętrznych;
  • darmowe szkolenia ze wszystkich obszarów e-marketingu;
  • szansę na podnoszenie kwalifikacji zawodowych i zdobycie branżowych certyfikatów, np. DIMAQ;
  • możliwość pracy na najlepszych narzędziach dostępnych na rynku;
  • dowolność rozwoju w obszarach, którymi się interesujesz;
  • możliwość bycia prelegentem na branżowych wydarzeniach, organizowanych przez nas oraz przez naszych partnerów:

  • w razie potrzeby możliwość pracy zdalnej;
  • świeże owoce w każdą środę;
  • telefon i laptop służbowy lub dobrej jakości komputer stacjonarny.

 

APLIKUJ

Gdzie Pracujemy?

Od 1 lutego zmieniamy siedzibę! Przenosimy się do nowego biura o wysokim standardzie – Factory Park, na ul. Kuklińskiego 17 A.

Zobacz jak wygląda Twoje nowe miejsce pracy!

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas?

Zobacz jak pracujemy: Facebook

Wejdź na nasz Linkedin

 


Administratorem danych osobowych jest Grupa Interia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie (31-946), przy ul. Osiedle Teatralne 9a, więcej na „prywatnosc.interia.pl” (dalej: „administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu: realizacji procesu wyboru i przeprowadzenia praktyk (art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. A jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę poprzez przesłanie nam życiorysu ze zdjęciem Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wizerunku (podstawa prawna: z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia); Jeżeli wyrazi Pani/Pan taką zgodę, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć korzystając z formularza cofnięcia zgody w ramach zakładki prywatnosc.interia.pl Podanie danych osobowych wskazanych powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze na praktyki. Podanie danych i wyrażenie zgody na przetwarzanie wizerunku jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w naborze (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę przeprowadzenia praktyk). Dane osobowe zbierane w celu realizacji naboru na praktyki będą przetwarzane przez okres 1 roku , a dane przetwarzane w oparciu o zgodę przez okres 1 roku . W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Przewidywane kategorie odbiorców danych:, pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). Informuję, iż Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie zawierania umowy w celu weryfikacji prawidłowości podanych danych, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
[czytaj więcej]

Specjalista SEM

Poszukujemy doświadczonego Specjalisty SEM – osobę o analitycznym podejściu do działań marketingowych, orientującą się w stale zmieniającym się świecie Google’a, samodzielną i zaangażowaną.

Czujesz, że piszemy o Tobie? Poznajmy się!

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Tworzenie, nadzorowanie i optymalizację kampanii reklamowych w Google Ads
  • Analizę wyników i raportowanie kampanii w oparciu o Google Analytics
  • Współpracę i kontakt z klientami
  • Udział w przygotowywaniu ofert i strategii dla obecnych klientów

 

Wymagania:

  • Przynajmniej półtora roku doświadczanie w prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii Google Ads we wszystkich kanałach (Search, GDN, GSP, Youtube)
  • Bardzo dobra orientacja w zagadnieniach i technikach SEM
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz sprawne operowanie liczbami i statystykami
  • Nastawienie na rozwój i stałe dążenie do podniesienia kompetencji zawodowych (w tym testowanie nowych kanałów kampanii płatnych)
  • Wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie
  • Aktualne certyfikaty Google Ads i Google Analytics
  • Bardzo dobra znajomość Edytora Google Ads
  • Nastawienie na szukanie innowacyjnych rozwiązań i umiejętność pracy w systemie zadaniowym.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość zagadnień związanych z RTB
  • Znajomość systemu DoubleClick
  • Zaawansowana znajomość analityki internetowej

 

Oferujemy Ci:

  • Atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzeń
  • Możliwość współpracy ze znanymi markami
  • Pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
  • Możliwość wdrażania innowacyjnych rozwiązań z branży SEM
  • Samodzielność i wpływ na rozwój własnej kariery
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Pracę w młodym i ambitnym zespole
  • Umowę o pracę

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu:

APLIKUJ

Account Manager

Semahead – agencja marketingowa Grupy Interia, specjalizująca się w działaniach z zakresu digital, poszukuje Account Managera – osoby, która z lekkością nawiązuje kontakty, prowadzi negocjacje i dobrze czuje się w relacjach z klientami. Szukamy kogoś charyzmatycznego, kto potrafi strategicznie spojrzeć zarówno na biznes klienta jak i na nasz; kogoś kto dzięki swojej pasji i energii potrafi budować długofalowe i wartościowe relacje biznesowe. Czujesz, że piszemy o Tobie? Poznajmy się!

rekrutacja account manager

 

Do Twoich obowiązków na stanowisku należeć będzie:

 

  • Realizowanie polityki sprzedaży agencji Semahead dla produktów (SEM, SEO, social media, analityka, marketing automation, content marketing, media buying)
  • Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji z naszymi klientami, których biznes traktujemy po partnersku
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

 

Od Kandydatów oczekujemy:

 

  • Doświadczenia w pracy na stanowisku Account Managera/Project Managera
  • Bardzo dobrej znajomości i pasji do „robienia internetów” (jeśli nie znasz wszystkich produktów z naszego portfolio – nie martw się – nauczymy cię!)
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • Zdolności negocjacyjnych i handlowych
  • Umiejętność myślenia strategicznego i planowania długoterminowego
  • Umiejętności organizacji czasu pracy
  • Wysokich umiejętności analitycznych
  • Orientacji na cel
  • Skuteczności i konsekwencji w działaniu
  • Motywacji i zaangażowania
  • Nastawienie na pracę zespołową

 

Kandydatom Oferujemy:

 

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
  • Przyjazną i otwartą na współpracę atmosferę w pracy
  • Pracę w młodym i profesjonalnym zespole
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych w ramach adaptacji do stanowiska pracy
  • Szkolenia zewnętrzne (Google, Criteo, Allegro)
  • Udział w eventach branżowych
  • Motywacyjny system wynagrodzeń
  • Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze w okolicach Zabłocia
  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych

 

Jeżeli spełniasz te wymagania – nie zwlekaj!

APLIKUJ

Gdzie Pracujemy?

Zapraszamy do naszego nowoczesnego biura, mieszącego się w Factory Park przy ul. Kuklińskiego 17 A. Zobacz jak wygląda Twoje nowe miejsce pracy!

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas?

Zobacz jak pracujemy: Facebook

Wejdź na nasz Linkedin


Administratorem danych osobowych jest Grupa Interia.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie (31-946), przy ul. Osiedle Teatralne 9a, więcej na „prywatnosc.interia.pl” (dalej: „administrator”). Dane osobowe będą przetwarzane w celu: realizacji procesu wyboru i przeprowadzenia praktyk (art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. A jeżeli wyrazi Pani/Pan na to dobrowolną zgodę poprzez przesłanie nam życiorysu ze zdjęciem Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wizerunku (podstawa prawna: z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia); Jeżeli wyrazi Pani/Pan taką zgodę, przysługiwać będzie Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć korzystając z formularza cofnięcia zgody w ramach zakładki prywatnosc.interia.pl Podanie danych osobowych wskazanych powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze na praktyki. Podanie danych i wyrażenie zgody na przetwarzanie wizerunku jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w naborze (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę przeprowadzenia praktyk). Dane osobowe zbierane w celu realizacji naboru na praktyki będą przetwarzane przez okres 1 roku , a dane przetwarzane w oparciu o zgodę przez okres 1 roku . W razie cofnięcia zgody na wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. Przewidywane kategorie odbiorców danych:, pracownicy działu HR oraz kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych albo Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych). Informuję, iż Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie zawierania umowy w celu weryfikacji prawidłowości podanych danych, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji. [czytaj więcej]

New Business Manager

Część! Szukasz wyzwań? Sprawdź, czy znajdziesz je w Semahead.

Kim jesteśmy?
Będąc częścią Grupy Bauer Media, jesteśmy wiodącą agencją performance marketingu w Polsce. Nasz doświadczony zespół może pochwalić się realizacją wyróżnianych w konkursach wielopoziomowych kampanii digitalowych. Naszymi kompetencjami w dziedzinach: SEO, PPC, analityki, marketing automation, social media i content marketingu chętnie dzielimy się na naszym blogu eksperckim i szkoleniach. Nie tylko pracujemy w oparciu o najnowsze narzędzia i technologie uznane w branży, ale jesteśmy pionierami nowych rozwiązań, co potwierdzają uznane certyfikaty i współpracujący z nami od lat klienci.

Kogo szukamy?
Poszukujemy doświadczonego New Business Managera – osoby, która z lekkością nawiązuje kontakty, prowadzi negocjacje i dobrze czuje się w kontakcie z klientem, a swoje ponadprzeciętne zdolności interpersonalne i strategiczne potrafi równie świetnie wykorzystać w koordynacji pracy zespołu.

Szukamy kogoś charyzmatycznego, kto potrafi strategicznie spojrzeć zarówno na biznes klienta jak i na nasz, kogoś kto dzięki swojej pasji do sprzedaży i energii potrafi budować długofalowe i wartościowe relacje biznesowe. Czujesz, że piszemy o Tobie? Poznajmy się!

 

Do obowiązków na stanowisku należy:

  • realizowanie polityki sprzedaży agencji Semahead dla produktów (SEM, SEO, social media, analityka, marketing automation, media buying)
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji z klientami
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • obsługa przekazanych leadów oraz pozyskiwanie nowych

 

Od wymarzonego kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia zdobytego w dziale sprzedaży (warunek konieczny)
  • Bardzo dobrej znajomości narzędzi online marketingu (jeśli nie znasz wszystkich produktów z naszego portfolio – nie martw się – nauczymy Cię!)
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych – w tym zdolności negocjacyjnych
  • Umiejętności strategicznego myślenia i długoterminowego planowania
  • Umiejętności organizacji czasu pracy i orientacji na cel
  • Skuteczności i konsekwencji w działaniu
  • Motywacji i zaangażowania
  • Ducha pracy zespołowej
  • Rozumienia sarkazmu

 

W zamian oferujemy:

  • Pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
  • Przyjazną i otwartą na różnorodność atmosferę w biurze, gdzie wszyscy jesteśmy na „ty”
  • Pracę w młodym i profesjonalnym zespole o rozległych kompetencjach
  • Pakiet dopasowanych do umiejętności szkoleń wewnętrznych w ramach adaptacji do stanowiska pracy
  • Szkolenia zewnętrzne (np. Google, Criteo, Allegro)
  • Udział w eventach branżowych
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych
  • Nowoczesne, dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Regularne spotkania integracyjne w ramach zespołu oraz całej Agencji
  • Dostęp do karty multisport i prywatnej opieki medycznej
  • …a kawę naprawdę mamy fantastyczną 😉

 

Gdzie Pracujemy?

Pracujemy w nowoczesnym kompleksie biurowym – Factory Park, przy ul. Kuklińskiego 17

Zobacz jak wygląda Twoje nowe miejsce pracy!

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas?

Zobacz jak pracujemy: Facebook

Wejdź na nasz Linkedin

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu:

APLIKUJ

 

 

Nie widzisz aktualnego ogłoszenia o pracę dla siebie?

Nic nie szkodzi! Jeżeli chcesz codziennie zdobywać nowe szczyty, współpracować z liderami biznesu, a nasze wartości są Ci bliskie – wyślij swoje CV na adres praca@semahead.pl, zaznaczając w mailu obszar marketingu, w którym chciałbyś się rozwijać.

Semahead to możliwość pracy w takich działach jak:

  • SEO
  • PPC
  • Content Marketing
  • Analityka
  • Client Service
  • New Business
  • Wewnętrzny dział marketingu i PR

Napisz do nas już dziś i przedstaw swoją kandydaturę!