New Business Manager

Część! Szukasz wyzwań? Sprawdź, czy znajdziesz je w Semahead.

Kim jesteśmy?
Będąc częścią Grupy Interia.pl, jesteśmy wiodącą agencją performance marketingu w Polsce. Nasz doświadczony zespół może pochwalić się realizacją wyróżnianych w konkursach wielopoziomowych kampanii digitalowych. Naszymi kompetencjami w dziedzinach: SEO, PPC, analityki, marketing automation, social media i content marketingu chętnie dzielimy się na naszym blogu eksperckim i szkoleniach. Nie tylko pracujemy w oparciu o najnowsze narzędzia i technologie uznane w branży, ale jesteśmy pionierami nowych rozwiązań, co potwierdzają uznane certyfikaty i współpracujący z nami od lat klienci.

Kogo szukamy?
Poszukujemy doświadczonego New Business Managera – osoby, która z lekkością nawiązuje kontakty, prowadzi negocjacje i dobrze czuje się w kontakcie z klientem, a swoje ponadprzeciętne zdolności interpersonalne i strategiczne potrafi równie świetnie wykorzystać w koordynacji pracy zespołu.

Szukamy kogoś charyzmatycznego, kto potrafi strategicznie spojrzeć zarówno na biznes klienta jak i na nasz, kogoś kto dzięki swojej pasji do sprzedaży i energii potrafi budować długofalowe i wartościowe relacje biznesowe. Czujesz, że piszemy o Tobie? Poznajmy się!

 

Do obowiązków na stanowisku należy:

  • realizowanie polityki sprzedaży agencji Semahead dla produktów (SEM, SEO, social media, analityka, marketing automation, media buying)
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych i długofalowych relacji z klientami
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • zarządzenie działem New Business

 

Od wymarzonego kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia zdobytego w dziale sprzedaży (warunek konieczny)
  • Bardzo dobrej znajomości narzędzi online marketingu (jeśli nie znasz wszystkich produktów z naszego portfolio – nie martw się – nauczymy cię!)
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych – w tym zdolności negocjacyjnych
  • Umiejętności strategicznego myślenia i długoterminowego planowania
  • Umiejętności organizacji czasu pracy i orientacji na cel
  • Skuteczności i konsekwencji w działaniu
  • Motywacji i zaangażowania
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Ducha pracy drużynowej

 

W zamian oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
  • Przyjazną i otwartą na współpracę atmosferę w pracy
  • Pracę w młodym i profesjonalnym zespole
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń wewnętrznych w ramach adaptacji do stanowiska pracy
  • Szkolenia zewnętrzne (np. Google, Criteo, Allegro)
  • Udział w eventach branżowych
  • Motywacyjny system wynagrodzeń
  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu:

APLIKUJ