Analityk internetowy

Część! Szukasz wyzwań? Sprawdź, czy znajdziesz je w Semahead.

Kim jesteśmy?
Będąc częścią Grupy Interia.pl, jesteśmy wiodącą agencją performance marketingu w Polsce. Nasz doświadczony zespół może pochwalić się realizacją wyróżnianych w konkursach wielopoziomowych kampanii digitalowych. Naszymi kompetencjami w dziedzinach: SEO, PPC, analityki, marketing automation, social media i content marketingu chętnie dzielimy się na naszym blogu eksperckim i szkoleniach. Nie tylko pracujemy w oparciu o najnowsze narzędzia i technologie uznane w branży, ale jesteśmy pionierami nowych rozwiązań, co potwierdzają uznane certyfikaty i współpracujący z nami od lat klienci.

Kogo szukamy?
Semahead, realizując zaawansowane kampanie reklamowe w sieci, poszukuje  człowieka z doświadczeniem zawodowym popartym case’ami i sukcesami. W związku z coraz większym zapotrzebowaniem na takie kompetencje, zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:

 

ANALITYK INTERNETOWY

 

Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie przeprowadzaniem analiz ruchu, aby poprawiać realizację celów witryn i aplikacji mobilnych.

 

Oprócz tego, zadaniem Analityka będzie:

  • przeprowadzanie analiz mających na celu poprawę stopnia realizacji celów witryn i aplikacji mobilnych
  • wdrażanie kodów analitycznych służących do pomiarów płatnych kampanii przy użyciu narzędzia Google Tag Manager,
  • analiza ROI z akcji marketingowych
  • audytowanie stron internetowych i aplikacji pod kątem poprawności zbierania danych w Google Analytics i systemach reklamowych
  • przeprowadzanie testów A/B
  • tworzenie ofert i prezentacji sprzedażowych we współpracy z działem New Business
  • uczestniczenie w spotkaniach z klientami firmy
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz w ramach Akademii Semahead
  • współpraca przy tworzeniu artykułów specjalistycznych do mediów wewnętrznych i zewnętrznych

 

Od wymarzonego kandydata oczekujemy:

  • minumum rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze analityki
  • umiejętności rozwiązywania problemów
  • zaawansowanej znajomość Google Analytics
  • znajomości Google Tag Manager
  • bardzo dobrej znajomość Excela
  • znajomości narzędzi do przeprowadzania testów A/B np. Google Optimize
  • znajomości narzędzi do analizy użyteczności strony np. Mouseflow
  • znajomości języka angielskiego poziomie B2

 

 

Zatrudnionej osobie oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w firmie o znanej i cenionej na polskim rynku mediowym marce
  • Przyjazną i otwartą na współpracę atmosferę w pracy
  • Pracę w młodym i profesjonalnym zespole
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń wewnętrznych w ramach adaptacji do stanowiska pracy
  • Możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych (np. certyfikacji DIMAQ)

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu:

APLIKUJ