Zapisz się na szkolenie

Oknoplast kampania

Grafika na LP

OKNOPLAST LAB to seria video-poradników pokazuje produkty od funkcjonalnej strony,
w lekkim i żartobliwym klimacie. Bohaterami jest dwójka inżynierów, którzy testują okna w oryginalny sposób. Wbrew pozorom, okno to nie tylko kawałek szkła w drewnianej framudze.
OKNOPLAST daje Polakom lekcję stylu i przedstawia design nawet dla najbardziej wybrednych.*

Co chcieliśmy osiągnąć?

Mając tak kreatywny projekt, stanęliśmy przed zadaniem jak najlepszego wypromowania filmów i dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Wyzwanie stanowiło utrzymanie niskiego kosztu obejrzenia (CPV), jednocześnie budując zasięg przy stosunkowo niskimi CPM. Dodatkowo chcieliśmy zaangażować użytkowników i osiągnąć wysoki wskaźnik treści obejrzanych w całości.

circle

Dotarcie do jak najszerszego grona użytkowników

circle

Osiągnięcie CPV
na poziomie 0,06 zł

circle

Najniższy możliwy CPM

circle

Uzyskanie 35% współczynnika obejrzeń

Jak osiągnęliśmy sukces?

Kluczem do sukcesu była dobrze zaplanowana strategia podzielona na kilka etapów. Kampania Oknoplast LAB zaprojektowana była jako seria filmów promowanych za pomocą Video Ads i Discovery Ads, aby zwiększyć zainteresowanie użytkowników.

Etap 1. Zbudowanie świadomości marki

Wykorzystaliśmy 30 sekundowy Teaser i Bumper Ads dzięki czemu zainteresowaliśmy użytkowników, jednocześnie zbierając listy remarketingowe. Działania te wygenerowały ponad milion wyświetleń.

Etap 2. Precyzyjne dotarcie do odpowiednich klientów

W wyemitowanych filmach edukacyjno-rozrywkowych, jako metodę kierowania wykorzystaliśmy funkcję niestandardowych odbiorców o podobnych zainteresowaniach. Pozwoliło nam to dotrzeć do znacznie szerszego grona odbiorców niż typowa grupa użytkowników w kategorii „Okna i drzwi”.