Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Eksperci z Semahead dla wirtualnemedia.pl

Na rynku reklamy i mediów w 2018 roku dużo się działo. Redakcja portalu wirtualnemedia.pl przygotowała podsumowanie tych wydarzeń, w którym o analizę sytuacji poprosiła przedstawicieli wiodących agencji SEO/SEM. W tym gronie znaleźli się nasi eksperci: Przemysław Cygan – SEO Manager oraz Andrzej Brandt – PPC Team Leader. Przemek i Andrzej podjęli się podsumowania ubiegłego roku, typując najważniejsze ich zdaniem wydarzenia, sukcesy, porażki lub rozczarowania, a także premiery i nowinki branżowe minionego roku. Zmierzyli się także z przygotowaniem prognozy na 2019 rok.

„Sukcesem całej branży jest rosnąca świadomość i wiedza klientów z zakresu SEO. Spotkania branżowe, szkolenia czy artykuły eksperckie spowodowały, że klienci są coraz lepiej wyedukowani, znają bolączki swoich serwisów i potrafią jasno sprecyzować ich cele. Przyczyniły się do tego również częste aktualizacje algorytmu Google, które wymusiły na specjalistach tłumaczenie klientom zachodzących zmian” – ocenia w artykule Przemysław Cygan.

Z kolei Andrzej Brandt zapowiada: „Dalsza automatyzacja podstawowych elementów kampanii Ads, jak reklamy, dobór fraz kluczowych i stawek. Ciężar pracy specjalistów opierać się będzie, w coraz większej części, na strategicznym doborze kanałów zamiast na dopieszczaniu stawek czy fraz kluczowych. Drugi trend na kolejny rok to efektywna praca na danych i modelowanie atrybucji. W 2019 atrybucja „last click” winna umrzeć śmiercią naturalną, a marketingowiec powinien zrobić wszystko, by spojrzeć na swój biznes przez pryzmat całej ścieżki zakupowej użytkownika”.

Raport, przygotowany przez redaktorów portalu wirtualnemedia.pl jest kompleksową informacją na temat minionego roku w branży oraz pomaga zwrócić uwagę na najważniejsze wydarzenia, które czekają nas w 2019 roku. Wypowiedzi naszych ekspertów w najpoczytniejszych mediach branżowych są dla nas powodem do satysfakcji oraz potwierdzają wysoką pozycję Semahead wśród czołowych agencji marketingowych.

Zachęcamy do lektury artykułu, przygotowanego przez redaktorów portalu wirtualnemedia.pl, dostępnego w całości po kliknięciu w link. Wypowiedź Andrzeja dostępna jest na stronie drugiej (link), natomiast Przemysława na stronie szóstej (link).



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.