Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Agencja „Semahead” wygrała przetarg Polskiego Radia

Należąca do Grupy INTERIA.PL agencja „Semahead” (www.semahead.pl) wygrała ogłoszony przez Polskie Radio przetarg na kampanię obsługi linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google oraz sieci partnerskiej Google. To jeden z największych przetargów nieograniczonych na tego typu usługi w Polsce w tym roku.

Celem kampanii jest pozyskanie jak największej liczby nowych użytkowników dla stron serwisów Polskiego Radia oraz wzrost sprzedaży w sklepie internetowym Polskiego Radia. W ramach kampanii promowane  będą serwisy: www.polskieradio.pl z uwzględnieniem podserwisów (stron programów, serwisów tematycznych i innych) oraz sklepu internetowego.

„Współpraca z Polskim Radiem to świetna okazja, aby podzielić się kilkuletnim doświadczeniem w prowadzeniu zasięgowych kampanii reklamowych dla serwisów INTERIA.PL.
Nasza współpraca zakłada również rekomendacje do przygotowania odpowiednich treści przez redakcję internetową Polskiego Radia, to dla nas niezmiernie ważne przy takich celach kampanii – podkreśla Kornel Dulęba, dyrektor zarządzający agencji Semahead.

„Cieszymy się z możliwości współpracy z doświadczonym partnerem w obszarze SEM. Chcemy pozyskać użytkowników, którzy nie dotarli jeszcze do unikalnych treści serwisu www.polskieradio.pl. Myślę, że w wyniku tej kampanii dynamika wzrostu zasięgu naszego serwisu jeszcze bardziej się zwiększy.” – mówi Krzysztof Mielech, z-ca dyrektora serwisu polskieradio.pl.

 

Agencja „Semahead” należy do Grupy INTERIA.PL, a jej zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści w branży SEM. W ofercie agencji znajdują się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji (SEO), linków sponsorowanych (PPC), konsultacje eksperckie oraz oferty specjalne. Swoją działalność rozpoczęła w kwietniu 2010 r. Od tego czasu współpracowała już m.in. z:  Grupą RMF, Grupą Wydawniczą Weltbild, Monster Polska, Stowarzyszeniem Wiosna i BP Gas Polska.

 



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.