Zapisz się na szkolenie

przygotuj swój biznes na nadchodzący 2019 rok!
organizujemy marketingowe warsztaty skierowane do właścicieli oraz specjalistów
związanych z branżą e-commerce.

Gdzie się spotykamy?


Muzeum Lotnictwa Polskiego
al. Jana Pawła II 39
31 - 864 Kraków
Data: 11 października 2018 r.
Godzina: 09:30 - 16:00

Cena:
EARLY BIRDS: 295 zł netto (do 4 października 2018 r.)
REGULAR TICKETS: 395 zł netto (do 10 października 2018 r.)
Digital Masterclass to formuła Semahead, dzięki której agencja i osoby zainteresowane branżą e-commerce mogą się spotkać poza kontekstem bieżących projektów i wyzwań.

Spotkanie to łączy teorię z praktyką, oferując prelekcje w jego pierwszej części, oraz warsztatowe ćwiczenia w drugiej.
Dzięki tak przygotowanej agendzie, każdy uczestnik zakończy dzień uzbrojony w solidną wiedzę. To także szansa na wymianę doświadczeń, dzielenie się nowinkami czy dyskusje o nadchodzących trendach.

Scenerią najbliższego spotkania będzie Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
Ta wyjątkowa przestrzeń stanowić będzie doskonałe tło do motywu przewodniego drugiej edycji Digital Masterclass: Marketingowe zbrojenie na 2019 rok.

Eksperci z Semahead wskażą najważniejsze trendy w marketingu oraz narzędzia, w które warto zainwestować, aby nadążać za dynamicznym rozwojem naszej branży.

Tym razem w agendzie spotkania znajdą się m.in. wątki:
  1. Big Picture
  2. Marketing Automation
  3. Buyer persona
Polish_Aviation_Museum_(Main_Building,_2005_by_arch._Bartlomiej_Kisielewski),_39_John_Paul_II_Av,_Nowa_Huta,_Krakow,_Poland


program warsztatów:


Rejestracja uczestników 9.30 - 10.00

Przywitanie 10.00 - 10.15

Big Picture 10.15 - 12.15
Sezonowość w SEO - trendy i strategie działań w przypadku sezonowych branż. Jak stworzyć wartościowy content, który wszystkich do siebie przekona? Jak skutecznie korzystać z Marketing Automation? Zobacz raporty i dane, dotyczące korzystania z automatyzacji marketingu,
a także poznaj mechanikę związaną z tym oprogramowaniem.


Przerwa kawowa 12.15 - 12.35

Buyer persona 12.35 - 13.30
Persona - jakie korzyści możesz czerpać z budowania i opisu postaci? Naucz się tworzyć persony, które będą reprezentować Twoją grupę docelową. Poznaj sposoby komunikacji z wykorzystaniem Marketing Automation.

Przerwa obiadowa 13.30 - 14.30

Ćwiczenia cz. I 14.30 - 15.00
Korzystając z narzędzi typu Google Trends oraz Answer the Public, nauczysz się tworzyć strategię SEO opartą o sezonowość produktów.

Przerwa kawowa 15.00 - 15.15

Ćwiczenia cz. II 15.15 - 16.00
W trakcie ćwiczeń uczestnicy zbudują buyer persony odpowiednie ścieżki komunikacji i komunikaty z wykorzystaniem Marketing Automation.

16.00 Zakończenie

w cenie biletu otrzymasz:


  1. 7 godzin prelekcji połączonych z warsztatami
  2. możliwość wymiany doświadczeń z ekspertami z branży e-commerce
  3. kilka "militarnych" gadżetów
  4. materiały szkoleniowe
  5. catering

poznaj naszych ekspertów:


    Damian kwinta

Damian Kwinta_małe
    Team Leader działu SEO w agencji Semahead z ponad 5-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Pracuje z dużymi markami oraz trzyma pieczę zarówno nad audytami technicznymi stron jak i procesem ofertowania. W swojej pracy stawia przede wszystkim na dogłębną optymalizację witryn oraz wybór odpowiednich fraz kluczowych, dbając przy tym o wygraną klienta.

katarzyna mika

Katarzyna Mika
    Z branżą marketingu internetowego związana od 10 lat. Ekspert w zakresie Marketing Automation - posiada 5 letnie doświadczenie we wdrożeniach i rozwoju projektów z różnych branż. Zarządzała i koordynowała pracą zespołu 50 osób, współtworząc kampanie marketingowe dla ponad 5000 klientów polskich i zagranicznych. Aktualnie odpowiedzialna za rozwój i wdrażanie Marketing Automation w Semahead.

izabella łęcka

iza
    Team Leaderka działu Content Marketing w agencji Semahead, która na co dzień zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii content marketingowych dla klientów. W jej portfolio można znaleźć projekty dla takich firm jak Black Red White, Eurofirany czy Royal Canin. Odpowiada za publikację artykułów eskperckich w serwisie Interia.pl. Specjalistka od webwritingu - jest autorką e-booka "10 przykazań webwritingu", który został opublikowany w ramach strategii CM realizowanej dla Semahead. Stale dzieli suę swoją wiedzą podczas szkoleń, konferencji branżowych, a także redagując eksperckie artykuły agencyjnego bloga. Członek Grupy Promocja i Edukacja e-Izby.

ewa kańczuk

ewa zdjęcie
    Wieloletnia menedżerka działów analitycznych w agencjach interaktywnych i branży e-commerce. Od niedawna szefuje analityką w Semahead. Pracowała dla takich marek jak Samsung czy Unilever. Jako główny analityk, a następnie Team Leader całego zespołu, zajmowała się realizacją projektów związanych z kompleksową analityką internetową, użytecznością stron www oraz consultigniem z zakresu nowych technologii i strategii marketingowych. Prowadzi szkolenia z zakresu Google Analytics dla zaawansowanych.

kup bilet:

DIMAQ-badges-akredytacja-CMYK
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska.
Więcej informacji TUTAJ

Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.