Tygodniowy Mix SEMowy 29.06.10

|
|
Kategorie: Google Ads

Zdajemy sobie sprawę, że przeglądanie i czytanie wszystkich blogów o marketingu w wyszukiwarkach może być dla Was uciążliwe i czasochłonne. Postanowiliśmy więc, że każdego tygodnia zaprezentujemy przegląd najciekawszych publikacji branżowych. Dzięki temu, w sposób szybki, łatwy i przyjemny zorientujecie się co słychać w świecie polskiego i zagranicznego SEMu.

Nie jest naszą  intencją konkurowanie z innymi blogami. Chcielibyśmy, wspólnie z pozostałymi bloggerami, stworzyć wyczerpujące kompendium wiedzy z zakresu SEM. To kolejny powód, dla którego zdecydowaliśmy się przygotowywać takie cykliczne raporty. Zapraszamy więc na nasz Tygodniowy Mix SEMowy.


Najnowsze wieści z semowej blogosfery:

  • Mariusz Gąsiewski na swoim blogu Ittechnology opisuje nową funkcjonalność pozwalającą poprawić widoczność reklamy- Linki witryny. W sposób szczegółowy przedstawił zasady tworzenia i możliwości analizy skuteczności linków witryny.

http://www.ittechnology.us/jak-zwiekszyc-widocznosc-witryny-w-adwords-poprzez-linki-witryny-dla-reklam/

  • Na oficjalnym blogu Google dotyczącym reklam Adwords pojawiły się odpowiedzi do najciekawszych wątków blogowego forum. Poruszane były, między innymi, kwestie niskiego Wyniku Jakości oraz propozycje działań mających na celu wzrost skuteczności reklam w branżach o wysokiej konkurencji.

http://adwords-pl.blogspot.com/2010/06/ciekawe-dyskusje-z-forum-pomocy-adwords.html

  • Autorzy bloga Inside Adwords podają kilka wskazówek, jak poprawić ROI za pomocą Optymalizatora Konwersji oraz raportu Ścieżki Konwersji.

http://adwords.blogspot.com/2010/06/get-your-roi-in-shape-for-summer-with.html

  • Przemysław Modrzewski na stronach bloga MarketingLab zaznajomił czytelników z najnowszymi narzędziami Google. Opisane zostało narzędzie do analizy konkurencji Google Adwords oraz  AdWords Campaign Experiments.

http://www.marketinglab.pl/ace-czyli-adwords-campaign-experiments/

http://www.marketinglab.pl/analiza-konkurencji-w-google-adwords/

  • Autorzy bloga PPC blog w ostatnim wpisie podkreślają rolę nagłówków we współczesnych mediach i  marketingu. Znajdziecie tutaj kilka porad, w jaki sposób tworzyć skuteczne i przyciągające uwagę nagłówki reklamowe.

http://ppcblog.com/headless-body-in-topless-bar/

  • Jak donosi serwis emarketer.com, reklamy na telefon komórkowy są bardzo negatywnie oceniane pośród amerykańskiej młodzieży. Obejrzenie reklamy  wywołuje nawet w niektórych przypadkach niechęć do produktu.  Link do analizy badania podajemy poniżej.

http://www.emarketer.com/Article.aspx?R=1007771

Komentarze do artykułu: Tygodniowy Mix SEMowy 29.06.10