Tygodniowy Mix SEMowy 20.07.2010

|
|
Kategorie: SEO

Jak co tydzień prezentujemy zestawienie branżowych doniesień z poprzedniego tygodnia.
Wprowadzenie przez Google modyfikacji jednego z typów dopasowania słów kluczowych obiło się szerokim echem w branży. Na ten temat przeczytać możecie między innymi na blogu Inside Adwords oraz u Mariusza Gąsiewskiego. A oto linki do stosownych tekstów:
http://adwords.blogspot.com/2010/07/new-keyword-targeting-feature-rolling.html
http://www.ittechnology.us/modyfikator-dopasowania-przyblizonego-nowa-funkcja-slow-kluczowych-w-adwords/
Na blogu Wszystko o Adwords dowiecie się jak można wykorzystać kupony Adwords od Google.
http://adwords-pl.blogspot.com/2010/07/mam-kupon-i-co-dalej-krotki-przewodnik.html
Ciekawą tezę, jakoby profesjonalne zarządzanie kampaniami SEM odchodziło w przeszłość wysunęła Kate Moriss. Warto zapoznać się z jej argumentacją na stronie SprawnyMarketing.pl
http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/zarzadzanie-kampaniami-ppc-zawod-przeszlosci/
Temat Mundialu nas nie opuszcza. Ciekawe opracowanie dotyczące wykorzystania wyszukiwarki Google w trakcie meczów Mistrzostw Świata 2010 w wybranych krajach przeczytacie na oficjalnym blogu Google:
http://googleblog.blogspot.com/2010/07/most-world-cup-crazy-countries.html
Wirtualne Media informują czytelników o tym, by nie zapominali o promocji w mediach społecznościowych.
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/promocja-firm-na-portalach-spolecznosciowych
„Google manipuluje wynikami wyszukiwania”- ten tytuł pojawił się w wielu zeszłotygodniowych publikacjach. O co chodzi? Dowiecie się po przeczytaniu artykułu pod poniższym linkiem.
http://www.internetstandard.pl/news/360398/Google.manipuluje.usprawnia.wyniki.wyszukiwania.html
Oficjalne stanowisko Google w tej sprawie poniżej.
http://googlepolicyeurope.blogspot.com/2010/03/google-transparency-and-our-not-so.html

Komentarze do artykułu: Tygodniowy Mix SEMowy 20.07.2010