Tygodniowy Mix SEMowy 17.08.2010

|
|
Kategorie: Google Ads

Najświeższe publikacje z branży:

Na oficjalnym blogu Adwords pojawił się artykuł dotyczący metod pomiaru i optymalizacji kampanii kierowanych na sieć partnerską.

http://adwords.blogspot.com/2010/08/google-display-network-series-measure.html

Autorzy bloga Wszystko o Adwords donoszą o  aktualizacji Narzędzia Propozycji Słów Kluczowych.  Pojawiły się pewne nowe funkcje. Zachęcamy do lektury.

http://adwords-pl.blogspot.com/

Mariusz Gąsiewski na blogu Ittechnology przybliża możliwości,  jakie dają nowe raporty Adwords w Google Analytics.

http://www.ittechnology.us/jak-szybko-i-efektywnie-wykorzystywac-nowe-raporty-adwords-w-google-analyics/#more-3625

Na blogu MarketingLab znajdziecie artykuł na temat nowych funkcji zarządzania  stawkami CPC.

http://www.marketinglab.pl/ulepszone-cpc-nowa-opcja-zarzadzania-stawkami-w-google-adwords/

Na blogu PPC znajdziecie ciekawy poradnik opisujący na co zwracać uwagę, aby  zwyciężyć konkurentów w walce o jak najlepszy ranking reklamy.

http://ppcblog.com/how-to-position-against-competitors/

Redaktorzy strony SprawnyMarketing.pl poruszyli zawsze aktualną  kwestię optymalizacji stron pod kątem SEO.

http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/ostateczne-poprawki-pod-katem-seo/

W jaki sposób wykorzystać kampanię PPC w  działaniach SEO? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie na stronie Prwire.com.

http://www.prwire.com.au/pr/19579/use-google-ppc-campaigns-to-find-better-keywords-for-seo

Komentarze do artykułu: Tygodniowy Mix SEMowy 17.08.2010