Tygodniowy Mix SEMowy 14.09.2010

|
|
Kategorie: Google Ads

Zeszłotygodniowe publikacje z branży SEM zostały zdominowane przez doniesienia o wprowadzeniu przez Google Wyszukiwania w czasie rzeczywistym. (Google Instant Search). Rozpoczęły się dywagacje i prognozy w jaki sposób nowa funkcjonalność wpłynie na świat marketingu w wyszukiwarkach. Poniżej podajemy linki do co ciekawszych publikacji:

http://ppcblog.com/how-adwords-counts-ad-impressions-with-google-instant/

http://blogs.ft.com/techblog/2010/09/38026/

http://www.mpdailyfix.com/google-instant-means-5-big-changes-for-search-marketers/

Google wprowadza także wsparcie AdWords dla małych firm. Wstęp do przedsięwzięcia znajdziecie poniżej:

http://adwords.blogspot.com/2010/09/adwords-small-business-center-key-tips.html

W jakich systemach na telefony komórkowe znajdziemy najbardziej klikalne reklamy AdWords? Link do ciekawego raportu poniżej:

http://www.wired.com/epicenter/2010/09/mobile-ads/

Obszerną listę darmowych narzędzi SEO opublikowali autorzy witryny searchenginewatch.com:

http://searchenginewatch.com/3641330

Zdania na temat cenzury Internetu są podzielone nawet w samym Google. Więcej na ten temat w publikacji Internetstandard.pl

http://www.internetstandard.pl/news/361836/Google.Cenzura.Internetu.to.tak.naprawde.bariera.handlowa.html

Komentarze do artykułu: Tygodniowy Mix SEMowy 14.09.2010