Tygodniowy Mix SEMowy 07.07.2010

|
|
Kategorie: Google Ads

Jak co wtorek przygotowaliśmy dla Was skrót najważniejszych wpisów branżowych z minionego tygodnia.

Na blogu Ittechnology.us opisano reklamowe filmy wideo, wyświetlane w sieci wyszukiwania i na stronach Youtube. Autor z detalami ukazał krok po kroku, w  jaki sposób tworzyć tego typu formy reklamowe.

http://www.ittechnology.us/jak-linkowac-z-youtube/#more-3482

Na stronach bloga Inside Adwords znajdziecie wzmiankę o nowej funkcjonalności konta AdWords, pomocną przy optymalizacji pod kątem zakładanego celu. Więcej pod poniższym adresem:

http://adwords.blogspot.com/2010/06/new-advertiser-goals-in-opportunities.html

Na tym samym blogu pojawił się również tekst o nowych ulepszeniach diagnostyki słów kluczowych. Więcej przeczytacie niżej:

http://adwords.blogspot.com/2010/06/improved-keyword-diagnosis-no.html

Z kolei polska wersja oficjalnego bloga Adwords donosi o przyszłych zmianach w raportowaniu. Mają one usprawnić zarządzanie kontem. Raporty będzie można generować już z poziomu każdej kampanii.

http://adwords-pl.blogspot.com/2010/07/zmiany-opcji-raportowania-w-programie.html

Zapowiedź dużych międzynarodowych warsztatów dla branży SEM-Search Marketing Expo, które odbędą się na początku października w Nowym Jorku znajdziecie na stronie PRWeb.com:

http://www.prweb.com/releases/smxeast/workshops/prweb4217304.htm

Zapraszamy także na stronę główną warsztatów:

http://searchmarketingexpo.com/

Na blogu SprawnyMarketing.pl znajdziecie ciekawy tekst dotyczący reklamy na Facebooku. Autor wyjaśnia meandry facebookowego sposobu reklamowania.

http://www.sprawnymarketing.pl/artykuly/jak-reklamowac-sie-na-facebooku-52-rady-i-sztuczki/

Komentarze do artykułu: Tygodniowy Mix SEMowy 07.07.2010