Tygodniowy Mix SEMowy 03.08.2010

|
|
Kategorie: Google Ads

A oto, co ciekawego publikowała branża w zeszłym tygodniu:

Autorzy bloga Inside Adwords po raz kolejny walczą z mitami kampanii Adwords. Zapraszamy do przeczytania  wpisu pod adresem:

http://adwords.blogspot.com/2010/08/adwords-myths-common-misperceptions.html

Na blogu PPC blog zaprezentowano ciekawe narzędzie doboru słów kluczowych.

http://ppcblog.com/keyword-eye-review/

Mariusz Gąsiewski na blogu Ittechnology wnikliwie zajął się Wynikiem Jakości. Lektura wpisu usystematyzuje Waszą wiedzę na temat tego tyleż ważnego co tajemniczego parametru.

http://www.ittechnology.us/jak-uzyskac-wysoki-wynik-jakosci-w-reklamach-google/

W  Centrum Pomocy opublikowano nową stronę, mianowicie Dziennik zmian zasad Adwords. Będą tutaj publikowane, co można wywnioskować juz z samej nazwy, wszystkie zmiany zasad w programie Adwords.

http://adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=pl&page=release_notes.cs

O etykietach w MCK przeczytacie na blogu MarketingLab.

http://www.marketinglab.pl/etykiety-w-mck-czyli-latwiejsze-zarzadzanie-klientami-w-adwords/

Zapewne zauważyliście że Google w ostatnim czasie testuje różne kolory tła dla linków sponsorowanych. Gamę  testowanych kolorów porównać możecie na stronach bloga seoservicesgroup:

http://www.seoservicesgroup.com/blog/2010/06/google-testing-different-colors-for-adwords-background/17707/

Autorzy  bloga searchenginejournal prezentują ich zdaniem 10 najlepszych darmowych narzędzi PPC. Warto je poznać.

http://www.searchenginejournal.com/the-top-10-free-ppc-tools/22652/

Komentarze do artykułu: Tygodniowy Mix SEMowy 03.08.2010