Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Szlachetna Paczka wspierana przez Semahead

Semahead po raz kolejny wspiera Stowarzyszenie WIOSNA przy dorocznym projekcie Szlachetnej Paczki. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowej w sieci  oraz zapewnienie synergii między działaniami prowadzonymi offline, a promocją w Internecie.

Ideą Szlachetnej Paczki jest mądra pomoc, a więc taka która motywuje do trwałej zmiany. Corocznie przed Bożym Narodzeniem projekt ten angażuje setki tysięcy osób, których działania wspierane są silną obecnością marki w mediach. Działania z zakresu marketingu i PR są prowadzone w radiu, telewizji, prasie i Internecie. Siłą napędową projektu od lat pozostaje wsparcie gwiazd ze świata sportu, polityki i kultury, z areny ogólnopolskiej i międzynarodowej.

Semahead pomaga Stowarzyszeniu WIOSNA przekuć medialny rozgłos, jaki towarzyszy projektowi, w bezpośrednie cele realizowane w Internecie. Agencja wspiera Szlachetną Paczkę w sferze działań online: odpowiada za dogłębną analizę grupy docelowej, a także  za planowanie i realizację kampanii reklamowej. Ponadto daje rekomendacje do zakupu mediów, koordynuje działania SEM i SEO oraz monitoruje ich skuteczność.

– Szlachetna Paczka to projekt, który pokazuje jak w mądry sposób zbliżać do siebie osoby słabiej uposażone i te znacznie lepiej sobie radzące Paczka jest impulsem dla osób żyjących w niezawinionej biedzie, który ma pokazywać, że zmiana zawsze jest możliwa. Ma pomagać potrzebującym w taki sposób, aby sami zaczęli radzić sobie w życiu – mówi Kornel Dulęba, Dyrektor Zarządzający Semahead.

Tegoroczna współpraca stanowi bezpośrednią kontynuację zeszłorocznej kampanii. W 2013 roku stronę akcji odwiedziło 779 691 UU, co dało wskaźnik konwersji na poziomie 2,26%. Osiągnięcie tego celu było możliwe dzięki synergii wszystkich kanałów komunikacyjnych w czasie kampanii, a więc połączeniu działań z zakresu PR oraz promocji w mediach online i offline. Ostatecznie udało się pomóc 17 684 rodzinom. Zeszłoroczna kampania Szlachetnej Paczki okazała się sukcesem i została nominowana do tegorocznej edycji MIXX Awards 2014. Znalazła się ona w finale konkursu i była jedną z trzech nominowanych w kategorii kampanie społeczne i non-profit.

Agencja Semahead wspiera również  Stowarzyszenie WIOSNA przy innych projektach takich jak: Akademia Przyszłości czy Klub WIOSNA i Przyjaciele.