Super Bowl 2017 – reklamowy top 10

|
|
Kategorie: Marketing Internetowy

Finał Super Bowl w Stanach Zjednoczonych to nie tylko największe święto sportowe. Dla tysięcy marek jest okazją do wypromowania swoich produktów. W końcu, w tym wyjątkowym dniu, oczy całej Ameryki są zwrócone na biegających po boisku futbolistów!

 

Wyemitowanie klipu, który trwa pół minuty, kosztuje nawet 5 milionów dolarów. Czy warto wydać tyle pieniędzy? Odpowiedź brzmi: no jasne! W tym roku finał obejrzało ponad sto dziesięć milionów Amerykanów.

Wśród reklamodawców nie zabrakło starych wyjadaczy, których reklamy pojawiają przy okazji każdej transmisji. To m.in. Pepsi, KFC, Snickers czy Kia. Obok nich pojawiły się również marki, których ten wyjątkowy wieczór był debiutem.

Zebraliśmy dla Was dziesięć wyjątkowych reklam, które w tym roku przykuły naszą uwagę. 

Miłego oglądania 🙂

 

 

1. Najczęściej wyszukiwanym przepisem na przekąski, podczas finału, były skrzydełka w chrupiącej i ostrej panierce. Dlatego wśród reklam nie mogło zabraknąć KFC! Tym razem firma oferuje nam kurczaki w wersji GOLD. Skoro Super Bowl – to bawimy się na bogato!

 

 

2. Coca-cole widzimy wszędzie. Twórcy reklamy za każdym razem próbują pokazać inną historię, której nieodłączną częścią jest oczywiście napój gazowany. Do tej pory, ich tegoroczny film, obejrzało ponad 10 milionów osób!

 

 

3. „Born The Hard Way” to tytuł reklamy Budweiser. Twórcy opowiadają historię swojego założyciela, który udaje się w podróż do Stanów Zjednoczonych, w poszukiwaniu marzeń.. God Bless America!

 

 

4. Gdy zbliża się finał.. nigdy nie może zabraknąć butelki Bai… i Christophera Waltza w duecie z Justinem Timberlake!

 

 

5. Miłość i sport? Obowiązkowo! To mieszanka, którą Amerykanie chyba kochają najbardziej. Obejrzyjcie historię Katie i Candy Casanovy, którą przedstawiają nam twórcy Skittles!

 

 

6. Polski akcent w czasie amerykańskiego święta? Czemu nie! Akcja reklamy Hyundai toczy się w bazie wojskowej w Żaganiu, w której stacjonują żołnierze. Sprawdźcie, jak firma zabłysnęła podczas finału!

 

 

7. Amerykański futbol to krew, łzy i… pot? Okazuje się, że dzięki AXE wcale nie musi tak być 🙂

 

 

8. Czasem nie ważny jest przekaz, ale to, kto do nas mówi.. Zjawiskowa Miranda Kerr oraz słynny futbolista amerykańskiego Cam Newton z całą pewnością przyciągnęli uwagę milionów Amerykanów! A w reklamie chodzi oczywiście o… samochody Buick 🙂

 

 

9. Podczas finału Super Bowl, sprzątanie jest ostatnią rzeczą o jakiej myślą wszyscy oglądający. Jednak reklama Mr. Clean jest jedyna w swoim rodzaju. Na pewno warto na nią spojrzeć!

 

 

10. Na koniec twórca stron internetowych – Wix. Dlaczego go wybraliśmy? To nie jest zwykła, krótka reklama. Wideo bez zastanowienia mogłoby pojawić się na dużym ekranie, jako część amerykańskiej mega-produkcji. Brawo!

 

 

Mamy nadzieję, że podobają Wam się nasze propozycje! A czy Wy odnotowaliście jakieś wyjątkowe produkcje, które mogliśmy oglądać podczas tegorocznego Super Bowl? Podzielcie się nimi w komentarzu 🙂

 

Szkolenie SEO - na stronę 2

 

Komentarze do artykułu: Super Bowl 2017 – reklamowy top 10