Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Semahead w nowej odsłonie

Specjalizująca się w marketingu internetowym agencja Semahead zmienia swój image. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, podkreślająca filozofię marki.

Agencja marketingu internetowego Semahead zmienia swoje logo i stronę internetową. Nowa identyfikacja wizualna ma wyrażać wartości na jakie stawia firma. Zaokrąglone liternictwo i motyw koła symbolizują rozwój, dynamizm i efektywność działania. – Odświeżenie strony i logotypu to kolejna ewolucja naszej marki. W Semahead naszym marzeniem jest tak odkrywać potencjał Internetu,  aby każdy kto z nami współpracuje wygrywał. Ta filozofia przekłada się na zadowolenie naszych klientów, gdyż zawsze staramy się rozwijać ich biznes jak nasz własny – mówi Kornel Dulęba, dyrektor zarządzający Semahead.

Przy okazji wdrożenia nowej odsłony strony internetowej rusza kampania promocyjna. Działania marketingowe obejmują głównie promocję online: marketing w wyszukiwarce, YouTube, sieci Google. Działania w Internecie wspiera kampania w prasie. – Postanowiliśmy kreatywnie zaprezentować filozofię naszej firmy: to w co wierzymy i jak pracujemy na co dzień. Kampania pod hasłem „Tyle do odkrycia”, stanowi kwintesencje tego czym jest Semahead – dodaje Dulęba.

Od ponad 8 lat zespół poszerza swoje kompetencje w marketingu internetowym, współpracując z czołowymi markami i liderami w Polsce i w Europie. W ofercie agencji znajdują się kompleksowe rozwiązania marketingowe wspierające sprzedaż w szczególności dla branży e-commerce. Agencja posiada status certyfikowanego partnera Google, należy Izby e-Commerce Polska oraz IAB Polska.