Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

SEMAHEAD podnosi kompetencje

Czterech specjalistów Agencji SEMAHEAD zakończyło pełen proces egzaminowania z certyfikatów Google, składający się z czterech etapów. Do tej pory tylko szesnaście osób w Polsce zdało wszystkie cztery egzaminy.

 

Oznacza to, że czterech specjalistów SEMAHEAD otrzymało tytuł Google Advertising Professional w dziedzinach reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy w sieci reklamowej (display), raportowania i analizy. Pracownicy Agencji zdali również egzamin z Indywidualnych kwalifikacji w dziedzinie Google Analytics. Tytułem mogą poszczycić się: Marcin Obrzut, Piotr Kwinta, Michał Badora i Marcin Kolonko.

 

Zdane egzaminy dają możliwość posługiwania się tytułem Partnera Google i stanowią potwierdzenie wiedzy i jakości pracy specjalisty. Każda osoba, która otrzyma certyfikat pojawia się automatycznie na Mapie Agencji Google, ułatwiając tym samym odszukanie potencjalnym klientom.

 

Obecnie z całym kraju jedynie szesnaście osób ma pozytywnie ukończone wszystkie cztery etapy. Egzaminy były realizowane przez SEMAHEAD w ramach stałego podnoszenia kwalifikacji pracowników.

 

„Zależy nam, aby pracownicy cały czas się rozwijali i aktywnie wspieramy ten proces. Fakt, że jedna czwarta wszystkich osób w Polsce, które przeszły wszystkie etapy egzaminacyjne Google, pracuje w Semahead to dla mnie potwierdzenie ich wysokich kwalifikacji, a dla klientów – dodatkowy argument do skorzystania z naszej oferty.” – dodaje Kornel Dulęba, dyrektor zarządzający Semahead.