RAPORT: Platformy do udostępniania treści w kampanii SEO

|
|
Kategorie: SEO

Skuteczne pozycjonowanie wymaga działań zewnętrznych, związanych z pozyskiwaniem linków. Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które pozwolą pozyskać linki o bezpiecznym profilu. W raporcie „Platformy do udostępniania treści w kampanii SEO” przyjrzeliśmy się najpopularniejszym z nich i oceniliśmy ich ofertę.

Platformy do udostępniania treści kojarzą reklamodawców z wydawcami. Co najważniejsze w tego typu narzędziach ciężko znaleźć strony zapleczowe. W ofercie można znaleźć za to serwisy tematyczne, blogi niszowe czy największe polskie portale. Z punktu widzenia specjalisty SEO to rozwiązanie pozwala na pozyskanie linków dobrych jakościowo z dopracowanych serwisów.

Jak jednak wybrać najlepszą ofertę?

Karolina Twardosz – nasz specjalista SEO, wzięła pod lupę platformy do udostępniania treści i oceniła je m.in. pod względem profilu linków, parametrów domeny i strony, ilości portali współpracujących z danym podmiotem czy ceny za publikację.

Z którymi platformami warto nawiązać współpracę? Zapraszamy do lektury naszego raportu.

Przeczytaj również, o platformach do udostępniania treści na portalach zagranicznych.

Zostaw swój adres email, a my prześlemy Ci najnowszy raport!




Chcę otrzymywać newsletter, w tym celu oświadczam, że mam skończone 16 lat, poprzez kliknięcie w przycisk „zapisz się” wyrażam zgodę na przetwarzanie przez GRUPA INTERIA.PL Sp. z o.o. sp. k. (dalej: INTERIA) moich danych osobowych w tym na otrzymywanie informacji handlowej w formie newslettera i mailingów w celu prowadzenia marketingu towarów i usług INTERIA i podmiotów trzecich. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
Sprawdź informacje o Administratorze Danych Osobowych.

Komentarze do artykułu: RAPORT: Platformy do udostępniania treści w kampanii SEO