Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Analityka Internetowa

Jak wyliczyć współczynnik konwersji dla ścieżki wielokanałowej?

Domyślnym modelem atrybucji w Google Analytics jest atrybucja oparta na ostatnim niebezpośrednim kliku. „Nagradza” jedynie kanał, z którego wejście zakończyło się konwersją. Często jednak użytkownik, przed dokonaniem konwersji, wchodzi na...

Marketing Automation

Web push, czyli uniwersalne narzędzie komunikacji z Klientem

Są szybkie, proste w obsłudze i ich stosowanie może przynieść wiele wymiernych korzyści. Powiadomienia web push, bo o nich mowa, umożliwiają realizację zróżnicowanych kampanii promocyjnych i informacyjnych zarówno w B2B,...

Google Ads

Nowinki PPC 02/2019

Po zmianach i nowościach w dalszym ciągu możemy zauważyć, że Google dość mocno skupia się na YouTube i jego modyfikacji pod kątem reklamowym. Co jeszcze czeka nas w najbliższym czasie...

Content Marketing

Nanoinfluencerzy – jeszcze mniejsi, ale czy jeszcze lepsi?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych rośnie liczba osób, skutecznie wpływających na opinię innych. Dzięki temu bywają skuteczniejsi, niż niejedna kampania reklamowa. Kim są nanoinfluencerzy, dlaczego warto uwzględnić ich w strategii...

Social Media

We love Stories, czyli jak stworzyć reklamę w Instastory

Instagram rośnie w siłę! Pod koniec 2018 roku Instagram odnotował duży wzrost nowych użytkowników. Obecnie w Polsce jest ich już prawie 7 milionów! Jak wykorzystać taki potencjał? Poznaj zalety reklamy...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 02/2019

Na początku roku dużo się dzieje także w świecie analityki. Wielu ucieszy fakt, że powrócił kurs Tag Manager w Google Analytics Academy. Marketing Land opublikował artykuł, w którym omówione są...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 2/2019

Nowa platforma, dedykowana portalom informacyjnym od Google, aktualizacja adresu do sprawdzania adresów URL, długo wyczekiwany asystent Google po polsku, prognoza wydatków Polaków w Internecie a na koniec barometr zachowań konsumenckich...

Analityka Internetowa

Dlaczego analityka nie działa?

Każdy właściciel firmy lub osoba odpowiedzialna za efektywność biznesu online niejednokrotnie zmaga się z mało skutecznymi próbami optymalizacji kosztów i wydatków w firmie. Jeżeli poważanie zastanawiasz się nad tym, jak...

Google Ads

AI w Google Ads. Jak Google zaprzęga sztuczną inteligencję do marketingu w wyszukiwarce?

Od nieco abstrakcyjnej frazy, dedykowanej pasjonatom science fiction, po fundament formujący nasze doświadczenia w sieci. Sztuczna inteligencja na przestrzeni ostatniej dekady dokonała znacznego progresu pozwalając na lepsze, precyzyjniejsze i szybsze...

SEO

Jak stać się niewidzialnym w Google. Nie popełnij tych 5 błędów

Dla każdego właściciela strony internetowej ważne jest, aby jego domena pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Czasami, pomimo dobrych chęci, może pojawić się błąd, który spowoduje zanik jej widoczności....