Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Kampanie Adwords kierowane na telefony komórkowe
Google Ads

Kampanie Adwords kierowane na telefony komórkowe

Na naszym blogu pisaliśmy już o zaawansowanych opcjach kierowania reklam. Radziliśmy w jaki sposób tworzyć kampanie  w wyszukiwarce grafiki, a także w sieci YouTube. Tym razem poruszymy kwestie dotyczące reklamowania...

Jak mierzyć skuteczność kampanii Video w Adwords
Google Ads

Jak mierzyć skuteczność kampanii Video w Adwords

Jedną z zaawansowanych, wartych uwagi możliwości reklamowych jakie daje Google Adwords są kampanie Video typu kliknij aby odtworzyć.  Nie  chciałbym tutaj podawać na czym polegają te kampanie, ponieważ temat ten...

Automatyzacja pracy w Google Adwords
Google Ads

Automatyzacja pracy w Google Adwords

Google udostępniło już na wszystkich kontach Adwords funkcję automatyzacji. Narzędzie to, o ile jest właściwie wykorzystywane, może w dużym stopniu ułatwić prowadzenie kampanii . Do tej pory, jeżeli nie mieliśmy...

Czego nie wolno robić w Google Adwords
Google Ads

Czego nie wolno robić w Google Adwords

Często spotykamy się z pytaniami na temat niedozwolonych przez system Adwords reklam. Jak wiadomo nie możemy reklamować za pośrednictwem Google Adwords wszystkiego, co nam się żywnie podoba.  Kwestię reklamowania się...

Prawdziwy współczynnik odrzuceń - case study
Analityka Internetowa

Prawdziwy współczynnik odrzuceń – case study

Jakiś czas temu pisaliśmy, jak sprawdzić realny współczynnik odrzuceń. Dziś krótki post na temat danych, jakie dzięki temu możemy uzyskać. (więcej…)

Google Analytics – problemy z pomiarami
Analityka Internetowa

Google Analytics – problemy z pomiarami

W poprzednich wpisach pokazywaliśmy dlaczego dane dotyczące współczynnika odrzuceń i średniego czasu na stronie w Google Analytics są prezentowane w sposób mało precyzyjny. Chciałbym kontynuować ten wątek, jednak tym razem...

Tygodniowy Mix SEMowy
Google Ads

Tygodniowy Mix SEMowy

Prezentujemy Wam doniesienia branżowe z ubiegłego tygodnia: Na pewno zauważyliście nowe Narzędzia Podglądu Reklam. Więcej o zmianie narzędzia przeczytacie na blogu Inside Adwords: http://adwords.blogspot.com/2011/01/announcing-improved-ad-preview-tool.html O zmianach w programie certyfikacji dla...

SEMCamp – relacja ze spotkania branży SEM
Google Ads

SEMCamp – relacja ze spotkania branży SEM

Wczoraj w Warszawie w auli SGH obyło się kolejne, siódme już spotkanie branży SEM organizowane przez Mariusza Gąsiewskiego – SEMCamp. W wypełnionej po brzegi sali odbyły się cztery prezentacje. (więcej…)

Reklama na Youtube - miniprzewodnik
Google Ads

Reklama na Youtube – miniprzewodnik

Reklama w serwisie YouTube nabiera w ostatnim czasie coraz większego znaczenia.  Ogromny potencjał reklamowy jaki drzemie w tym serwisie dostrzegli także  eksperci Google dokonując zakupu witryny w roku 2006. Ze...

Tygodniowy Mix SEMowy
Google Ads

Tygodniowy Mix SEMowy

Ciekawi Was co ciekawego działo się w branży w minionym tygodniu: Autorzy bloga Inside Adwords prezentują najciekawsze innowacje  Adwords jakie wprowadzono w 2010 roku. http://adwords.blogspot.com/2010/12/10-of-our-favorite-adwords-innovations.html Tak jak koniec roku zmusza...