Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Kierowanie na lokalizacje i na język w Adwords
Google Ads

Kierowanie na lokalizacje i na język w Adwords

System reklamowy Adwords  pozwala bardzo precyzyjnie targetować reklamy. Oprócz kierowania behawioralnego mamy także do dyspozycji kierowanie reklam na lokalizację i język. Jak to działa? Kampanie w Google AdWords mogą być...

Edge Rank – nowy wskaźnik jakości wpisów na Facebooku
Social Media

Edge Rank – nowy wskaźnik jakości wpisów na Facebooku

W ostatnim czasie Facebook wprowadził nowy algorytm, który decyduje o pozycji publikowanych wpisów na tablicach użytkowników. Wobec natłoku publikacji na rosnącej liczbie tablic użytkowników Facebooka zaistniała potrzeba wprowadzenia mechanizmu, który...

Nowe udogodnienia w Narzędziu Propozycji Słów Kluczowych
Google Ads

Nowe udogodnienia w Narzędziu Propozycji Słów Kluczowych

Od kilku dni na części kont Adwords działa rozbudowana wersja Narzędzia Propozycji Słów Kluczowych.  Dotychczas jeżeli chcieliśmy wyszukać proponowane słowa kluczowe wpisywaliśmy do narzędzia odpowiednią frazę, bądź określoną witrynę. Na...

Narzędzie Ad Planner – pomoc przy planowaniu kampanii
Google Ads

Narzędzie Ad Planner – pomoc przy planowaniu kampanii

Bardzo pomocnym narzędziem przy planowaniu kampanii  w sieci reklamowej Adwords jest Google Ad Planner. Narzędzie to jest w pewnym sensie rozbudowaną wersją opisywanego już na tym blogu Narzędzia Rozmieszczenia Reklam....

Nowa segmentacja reklam w panelu Adwords
Google Ads

Nowa segmentacja reklam w panelu Adwords

Jedną z najnowszych zmian w raportowaniu kampanii Adwords jest możliwość  segmentacji ruchu dostarczonego z reklam. Do tej pory z poziomu interfejsu Adwords mogliśmy jedynie uzyskać informacje dotyczące konkretnych pozycji danej...

Targetowanie behawioralne w Adwords
Google Ads

Targetowanie behawioralne w Adwords

Google ciągle rozszerza możliwości kierowania reklam. Jedną z ostatnich zmian jest targetowanie behawioralne na odbiorców. Opcja ta była w ostatnim czasie w fazie testów, jednak obecnie dostępna jest ona  już...

Narzędzia pomagające w pracy przy kampaniach Adwords
Google Ads

Narzędzia pomagające w pracy przy kampaniach Adwords

Nieocenioną pomocą dla każdego specjalisty zajmującego się marketingiem w wyszukiwarkach są narzędzia, które ułatwiają pracę i pozwalają zaoszczędzić czas. Na rynku dostępnych jest wiele zaawansowanych narzędzi pomagających przeprowadzić kampanię marketingową...

Optymalizator Konwersji Google Adwords
Google Ads

Optymalizator Konwersji Google Adwords

Optymalizator konwersji to narzędzie, które pomaga zwiększyć ilość konwersji w kampaniach Adwords. Najprościej rzecz ujmując mechanizm optymalizatora automatycznie zarządza kampanią w taki sposób, by uzyskała ona jak najwięcej konwersji w...

Optymalizacja słów kluczowych pod CTR i ROI
Google Ads

Optymalizacja słów kluczowych pod CTR i ROI

Reklamowanie się w Adwords polega nie tylko na odpowiednim skonstruowaniu kampanii, ale także na właściwej optymalizacji. Jednym z głównych elementów optymalizacyjnych przy prowadzeniu kampanii Adwords jest optymalizacja słów kluczowych. Polega...

Kierowanie na sieć reklamową w Google Adwords
Google Ads

Kierowanie na sieć reklamową w Google Adwords

Gogle Adwords to nie tylko wyszukiwarka, ale także bardzo dynamicznie rozwijana w ostatnim czasie sieć reklamowa, w której skład wchodzą tysiące witryn internetowych, serwis YouTube i inne witryny Google takie...