Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Jak uruchomić kampanię w sieci AdMob
Marketing Internetowy

Jak uruchomić kampanię w sieci AdMob

W ostatnim wpisie pokazywaliśmy w jaki sposób uruchomić kampanię reklamową na Facebooku. Tym razem chcieliśmy zaprezentować jak skonfigurować pierwszą kampanię w sieci reklamy mobilnej AdMob. Sieć ta jest obecnie własnością...

Reklama na Facebooku – jak uruchomić pierwszą kampanię
Social Media

Reklama na Facebooku – jak uruchomić pierwszą kampanię

Prowadzenie kampanii na Facebooku cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród reklamodawców. Jakiś czas temu pisaliśmy na temat tego kanału reklamowego. Nasze porady można znaleźć tutaj. Tym razem chcielibyśmy pokazać jak...

Kampania Wyborcza w Google Adwords
Google Ads

Kampania Wyborcza w Google Adwords

Mamy za sobą kampanię wyborczą. Postanowiliśmy więc zbadać w jakim stopniu poszczególne partie wykorzystują kanał SEM a w szczególności reklamę w sieci Adwords w działaniach promocyjnych.  Celem naszym była także...

Google dla Agencji – wsparcie dla firm promujących Google Adwords
Google Ads

Google dla Agencji – wsparcie dla firm promujących Google Adwords

Jakiś już czas temu uruchomiony został program wspierający podmioty prowadzące kampanie Adwords dla klientów. Program ten nosi nazwę Google dla Agencji i jest kontynuacją programu Google dla Firm. Projekt Google...

Kierowanie na lokalizacje i na język w Adwords
Google Ads

Kierowanie na lokalizacje i na język w Adwords

System reklamowy Adwords  pozwala bardzo precyzyjnie targetować reklamy. Oprócz kierowania behawioralnego mamy także do dyspozycji kierowanie reklam na lokalizację i język. Jak to działa? Kampanie w Google AdWords mogą być...

Edge Rank – nowy wskaźnik jakości wpisów na Facebooku
Social Media

Edge Rank – nowy wskaźnik jakości wpisów na Facebooku

W ostatnim czasie Facebook wprowadził nowy algorytm, który decyduje o pozycji publikowanych wpisów na tablicach użytkowników. Wobec natłoku publikacji na rosnącej liczbie tablic użytkowników Facebooka zaistniała potrzeba wprowadzenia mechanizmu, który...

Nowe udogodnienia w Narzędziu Propozycji Słów Kluczowych
Google Ads

Nowe udogodnienia w Narzędziu Propozycji Słów Kluczowych

Od kilku dni na części kont Adwords działa rozbudowana wersja Narzędzia Propozycji Słów Kluczowych.  Dotychczas jeżeli chcieliśmy wyszukać proponowane słowa kluczowe wpisywaliśmy do narzędzia odpowiednią frazę, bądź określoną witrynę. Na...

Narzędzie Ad Planner – pomoc przy planowaniu kampanii
Google Ads

Narzędzie Ad Planner – pomoc przy planowaniu kampanii

Bardzo pomocnym narzędziem przy planowaniu kampanii  w sieci reklamowej Adwords jest Google Ad Planner. Narzędzie to jest w pewnym sensie rozbudowaną wersją opisywanego już na tym blogu Narzędzia Rozmieszczenia Reklam....

Nowa segmentacja reklam w panelu Adwords
Google Ads

Nowa segmentacja reklam w panelu Adwords

Jedną z najnowszych zmian w raportowaniu kampanii Adwords jest możliwość  segmentacji ruchu dostarczonego z reklam. Do tej pory z poziomu interfejsu Adwords mogliśmy jedynie uzyskać informacje dotyczące konkretnych pozycji danej...

Targetowanie behawioralne w Adwords
Google Ads

Targetowanie behawioralne w Adwords

Google ciągle rozszerza możliwości kierowania reklam. Jedną z ostatnich zmian jest targetowanie behawioralne na odbiorców. Opcja ta była w ostatnim czasie w fazie testów, jednak obecnie dostępna jest ona  już...