Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Rola segmentacji w analityce internetowej
Analityka Internetowa

Rola segmentacji w analityce internetowej

Segmentacja jest jednym z najistotniejszych działań w procesie analizy danych internetowych. Prowadząc analizy ruchu w witrynie musimy zawsze brać pod uwagę kontekst. Przykładowo informacja że współczynnik odrzuceń w danym miesiącu...

Podsumowanie ósmego spotkania Silesia SEM
Marketing Internetowy

Podsumowanie ósmego spotkania Silesia SEM

W ostatni wtorek 30 października odbyło się ósme już spotkanie z cyklu Silesia SEM. W programie konferencji znalazły się tematy dotyczące generowania Rich Snippets, tworzenia skutecznego landing page, użyteczności stron...

Zaawansowane modyfikacje kodu śledzącego Google Analytics
Analityka Internetowa

Zaawansowane modyfikacje kodu śledzącego Google Analytics

Podstawą gromadzenia danych w Google Analytics jest kod śledzący nazywany GATC (Google Analytics Tracking Code) oparty o tagi języka skryptowego JavaScript. Za pomocą kodu śledzącego tworzone są pliki cookies odpowiadające...

Jak interpretować dane z raportów ścieżek wielokanałowych Google Analytics
Analityka Internetowa

Jak interpretować dane z raportów ścieżek wielokanałowych Google Analytics

Funkcjonalność ścieżek wielokanałowych jest zapewne znana każdemu, kto wykorzystuje Google Analytics do prowadzenia kampanii sprzedażowych. Ścieżki wielokanałowe są potężnym narzędziem analityka pracującego z Google Analytics. Kluczowe jest jednak aby dostarczone raporty...

Promocja aplikacji mobilnych w sieci reklamowej Google
Google Ads

Promocja aplikacji mobilnych w sieci reklamowej Google

Odkąd Google przejęło sieć reklamy mobilnej Admob i Android Market reklamowanie aplikacji mobilnych w sieci mobilnej Google stało się znacznie prostsze. W połowie tego roku sieć Admoba została włączona do...

Nie tylko Google?
Marketing Internetowy

Nie tylko Google?

Może to się nam niekiedy wydawać nieprawdopodobne, ale Google nie jest jedyną dostępną wyszukiwarką. Mamy do wyboru cały szereg innych silników. Jak wygląda ich udział i rozkład na świecie? Za...

Google Analytics - jak to działa?
Analityka Internetowa

Google Analytics – jak to działa?

Jeśli chcemy rozumieć zawiłości i ograniczenia Google Analytics musimy znać techniczne aspekty działania tego narzędzia. Wiedza ta jest także konieczna jeśli mamy zamiar stosować zaawansowane implementacje kodu. Jak zatem działa...

Jak zdobyć certyfikat Google Analytics
Analityka Internetowa

Jak zdobyć certyfikat Google Analytics

Wraz z pojawieniem się nowego interfejsu GA, zmodyfikowany został nieco egzamin certyfikacyjny Google Analytics. Jako że niedawno  przystępowaliśmy do tego egzaminu, postanowiliśmy podzielić się z Wami spostrzeżeniami i poradzić co...

Jak poprawnie połączyć konto Adwords z Google Analytics
Google Ads

Jak poprawnie połączyć konto Adwords z Google Analytics

Często zdarza się sytuacja, w której Google Analytics nie czyta kampanii prowadzonych w Google Adwords. Nie mamy wtedy wglądu w bardzo istotne dane dotyczące jakości ruchu pozyskanego z kampanii Adwords...

EasyAd – Reklamy Samoobsługowe od Naszej Klasy
Google Ads

EasyAd – Reklamy Samoobsługowe od Naszej Klasy

W ostatnim czasie serwis NK.pl uruchomił produkt reklamowy wzorowany na systemie reklam Facebooka. System reklamowy Naszej Klasy jest na razie w fazie rozwojowej. Nie odznacza się on zbyt wieloma funkcjami...