Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Case study

Case study: kampania leadowa B2B w social mediach

Astor to jeden z czołowych przedstawicieli branży automatyki i robotyki w Polsce, dla którego przeprowadziliśmy kampanię leadową w kanałach Social Media. Okazała się ona tak skuteczna, że pod względem kosztów...

SEO

Porównanie platform sklepowych

Dobry produkt i konkurencyjna cena, to obecnie zdecydowanie za mało, żeby skutecznie sprzedawać w Internecie. Przed rozpoczęciem działalności online, należy przede wszystkim wybrać odpowiedni silnik, na którym sklep internetowy będzie...

Social Media

Media społecznościowe w branży ślubnej – jak prowadzić profil i targetować reklamy?

Od ich ilości można dostać zawrotu głowy. Biżuteria, suknie, buty, fryzjerzy, kwiaty, sale czy cateringi, to tylko niektóre z rzeczy poszukiwanych przez przyszłe pary młode. Branża ślubna to lukratywny biznes...

Google Ads

5 funkcji nowego interfejsu AdWords, które usprawnią Twoją pracę

Na nowy panel AdWords nie ma mocnych - niezależnie od tego, czy jako marketingowiec płynnie przeskoczyłeś do kolorowego interfejsu, czy może wciąż klikasz “Wróć do poprzedniej wersji AdWords” wiedz, że...

SEO

Modele współpracy z agencją SEO – na co zwracać uwagę przed podpisaniem umowy?

Wybór odpowiedniego sposobu  rozliczenia za działania SEO jest jednym z kluczowych elementów startu współpracy na linii klient – agencja. Głównych modeli rozliczeń jest kilka, o czym pisaliśmy już wcześniej na...

Content Marketing

Influencer marketing: czy warto inwestować w mikroinfluencerów?

Influencer zdaje się być słowem-kluczem w przypadku każdej zaawansowanej strategii content marketingowej. Czy warto inwestować tylko w szerokozasięgowe „grube ryby” czy lepiej skupić się na „płotkach” i dać szansę mikroinfluencerom?...

SEO

Jak crawlować duże serwisy za pomocą Screaming Froga?

Używasz Screaming Froga i zastanawiasz się, jak usprawnić jego działanie? Jak wykorzystać w pełni jego możliwości i pomóc sobie w analizie dużej witryny? Poznaj przydatne sposoby na optymalny crawl z...

Content Marketing

3 najczęstsze błędy przy prowadzeniu bloga

Według raportu IAB Polska „Content marketing” opublikowanego w 2017 roku już 54% firm w swojej komunikacji marketingowej wykorzystuje blogi*. Prowadzisz firmowy blog albo planujesz go założyć? Sprawdź, jakie blogowe grzeszki...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 05/2018

Wypoczęci po majówce? My z nową energią zabieramy się za przegląd informacji ze świata SEO i content marketingu! Co się działo w ostatnim czasie? Aktualizacja głównego algorytmu Google, koniec goo.gl...

Analityka Internetowa

Jak sprawdzić, czy witryna podoba się użytkownikom?

Czy istotne elementy przyciągają ich uwagę? Co zrobić, aby strona była bardziej konwersyjna? Aby odpowiedzieć na te pytania, należy zagłębić się nieco w sposób zachowywania się użytkowników na stronie, poznać...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.