Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Marketing Automation

Web push, czyli uniwersalne narzędzie komunikacji z Klientem

Są szybkie, proste w obsłudze i ich stosowanie może przynieść wiele wymiernych korzyści. Powiadomienia web push, bo o nich mowa, umożliwiają realizację zróżnicowanych kampanii promocyjnych i informacyjnych zarówno w B2B,...

Google Ads

Nowinki PPC 02/2019

Po zmianach i nowościach w dalszym ciągu możemy zauważyć, że Google dość mocno skupia się na YouTube i jego modyfikacji pod kątem reklamowym. Co jeszcze czeka nas w najbliższym czasie...

Content Marketing

Nanoinfluencerzy – jeszcze mniejsi, ale czy jeszcze lepsi?

Wraz z rozwojem mediów społecznościowych rośnie liczba osób, skutecznie wpływających na opinię innych. Dzięki temu bywają skuteczniejsi, niż niejedna kampania reklamowa. Kim są nanoinfluencerzy, dlaczego warto uwzględnić ich w strategii...

Social Media

We love Stories, czyli jak stworzyć reklamę w Instastory

Instagram rośnie w siłę! Pod koniec 2018 roku Instagram odnotował duży wzrost nowych użytkowników. Obecnie w Polsce jest ich już prawie 7 milionów! Jak wykorzystać taki potencjał? Poznaj zalety reklamy...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 02/2019

Na początku roku dużo się dzieje także w świecie analityki. Wielu ucieszy fakt, że powrócił kurs Tag Manager w Google Analytics Academy. Marketing Land opublikował artykuł, w którym omówione są...

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 2/2019

Nowa platforma, dedykowana portalom informacyjnym od Google, aktualizacja adresu do sprawdzania adresów URL, długo wyczekiwany asystent Google po polsku, prognoza wydatków Polaków w Internecie a na koniec barometr zachowań konsumenckich...

Analityka Internetowa

Dlaczego analityka nie działa?

Każdy właściciel firmy lub osoba odpowiedzialna za efektywność biznesu online niejednokrotnie zmaga się z mało skutecznymi próbami optymalizacji kosztów i wydatków w firmie. Jeżeli poważanie zastanawiasz się nad tym, jak...

Google Ads

AI w Google Ads. Jak Google zaprzęga sztuczną inteligencję do marketingu w wyszukiwarce?

Od nieco abstrakcyjnej frazy, dedykowanej pasjonatom science fiction, po fundament formujący nasze doświadczenia w sieci. Sztuczna inteligencja na przestrzeni ostatniej dekady dokonała znacznego progresu pozwalając na lepsze, precyzyjniejsze i szybsze...

SEO

Jak stać się niewidzialnym w Google. Nie popełnij tych 5 błędów

Dla każdego właściciela strony internetowej ważne jest, aby jego domena pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Czasami, pomimo dobrych chęci, może pojawić się błąd, który spowoduje zanik jej widoczności....

Google Ads

Kalendarz Marketingowca, czyli nie strać okazji na ciekawą kampanię

Walentynki, Rozdanie Oscarów, Dzień Nauczyciela, a może Black Friday? Nie pozwól, aby te i inne ciekawe okazje umknęły Ci przy planowaniu skutecznych, a jednocześnie oryginalnych kampanii w ciągu całego roku!...