Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Tygodniowy Mix SEMowy
Google Ads

Tygodniowy Mix SEMowy

Prezentujemy Wam doniesienia branżowe z ubiegłego tygodnia: Na pewno zauważyliście nowe Narzędzia Podglądu Reklam. Więcej o zmianie narzędzia przeczytacie na blogu Inside Adwords: http://adwords.blogspot.com/2011/01/announcing-improved-ad-preview-tool.html O zmianach w programie certyfikacji dla...

SEMCamp – relacja ze spotkania branży SEM
Google Ads

SEMCamp – relacja ze spotkania branży SEM

Wczoraj w Warszawie w auli SGH obyło się kolejne, siódme już spotkanie branży SEM organizowane przez Mariusza Gąsiewskiego – SEMCamp. W wypełnionej po brzegi sali odbyły się cztery prezentacje. (więcej…)

Reklama na Youtube - miniprzewodnik
Google Ads

Reklama na Youtube – miniprzewodnik

Reklama w serwisie YouTube nabiera w ostatnim czasie coraz większego znaczenia.  Ogromny potencjał reklamowy jaki drzemie w tym serwisie dostrzegli także  eksperci Google dokonując zakupu witryny w roku 2006. Ze...

Tygodniowy Mix SEMowy
Google Ads

Tygodniowy Mix SEMowy

Ciekawi Was co ciekawego działo się w branży w minionym tygodniu: Autorzy bloga Inside Adwords prezentują najciekawsze innowacje  Adwords jakie wprowadzono w 2010 roku. http://adwords.blogspot.com/2010/12/10-of-our-favorite-adwords-innovations.html Tak jak koniec roku zmusza...

Tygodniowy Mix SEMowy
Google Ads

Tygodniowy Mix SEMowy

Co działo się w branży SEMowej w zeszłym tygodniu? Są zmiany w narzędziu propozycji słów kluczowych, o których pisaliśmy także i my. Jakie konkretnie? O tym dowiecie się z ostatniego...

Google poprawia narzędzie propozycji słów kluczowych
Google Ads

Google poprawia narzędzie propozycji słów kluczowych

Chyba każdy specjalista SEO i SEM zna(ł) narzędzie propozycji słów kluczowych. Jakiś czas temu Google pokazało nowy interface tego narzędzia, udostępniając jednocześnie możliwość przełączenia się na starą wersje. Nie znałem...

CTR - Jak poprawić kluczowy wskaźnik kampanii Adwords
Google Ads

CTR – Jak poprawić kluczowy wskaźnik kampanii Adwords

Czym jest CTR? CTR (Click through Rate) jest jednym z podstawowych wskaźników będących miarą skuteczności kampanii Adwords. Wyraża on stosunek liczby kliknięć,do ilości wyświetleń  danej reklamy i podawany jest w...

Tygodniowy Mix SEMowy 07.12.2010
Google Ads

Tygodniowy Mix SEMowy 07.12.2010

Co publikowano  w branży w zeszłym tygodniu? Przedstawiamy Wam najciekawsze wpisy: Czytając ostatni wpis Mariusza Gąsiewskiego dowiemy się co nieco na temat wskaźnika udziału w wyświetleniach kampanii Adwords. http://www.ittechnology.us/co-mozna-wyczytac-z-wskaznikow-udzialu-w-wyswietleniach-w-kampanii-adwords/ Google...

“Lojalność” a “czas od poprzednich odwiedzin” w Google Analytics
Analityka Internetowa

“Lojalność” a “czas od poprzednich odwiedzin” w Google Analytics

W tym wpisie chciałbym przybliżyć dwa wskaźniki mówiące o powracalności użytkowników – lojalność i czas od poprzednich odwiedzin. Oba te wskaźniki można znaleźć w zakładce „użytkownicy > lojalność użytkowników”. (więcej…)

Google Adsense sposobem na przyśpieszenie indeksacji strony?
SEO

Google Adsense sposobem na przyśpieszenie indeksacji strony?

Aby wyszukiwarka Google zaindeksowała nową witrynę możemy zgłosić jej adres poprzez specjalny formularz dostępny na stronie http://www.google.pl/addurl/?continue=/addurl, bądź też dodać linki do witryny na stronach już zaindeksowanych. Okazuje się, że...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.