Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Digital

- najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Analityka Internetowa

Niedoceniony klucz do sukcesu w biznesie online – Google Analytics. Jak go użyć?

W ciągu moich 7 lat pracy w agencji marketingu internetowego poznałem bardzo wiele różnych biznesów online. Z ciekawością przyglądałem się tym, które świetnie prosperują i analizowałem, co je wyróżnia. Jedną...

Analityka Internetowa

10 bezpłatnych raportów niestandardowych Google Analytics

Prezentujemy 10 indywidualnych zestawów raportów niestandardowych Google Analytics. Każdy raport można skopiować do własnego konta Google Analytics przy użyciu zamieszczonych linków do szablonu z raportem. Zapewne korzystasz z metryk zawartych...

Marketing Internetowy

Wyszukiwarka najbardziej zaufanym źródłem medialnym

Niemal dwie trzecie użytkowników Internetu wskazało wyszukiwarki jako medium najbardziej godne zaufania. To niezbyt dobra wiadomość dla mediów tradycyjnych: przebadani w listopadzie 2014 roku respondenci firmy Edelman stwierdzili, że wyszukiwarki...

Google Ads

Wyszukiwarka klientów: Google AdWords – przewodnik dla szefów

Internet bardzo zmienił zachowania konsumentów. Decyzja, co i od kogo kupić, zapada teraz przed ekranem komputera lub tableta. Szacunkowo polski internauta korzysta z wyszukiwarki Google od kilku do kilkuset razy...

Analityka Internetowa

Analiza kohortowa i jej zastosowanie w Google Analytics

Jak dowiedzieć się czy nasz biznes online się opłaca? Najnowszy raport analizy kohortowej wskazuje kanały ruchu na stronie, które choć na początkowym etapie nie przynoszą dochodów to jednak w perspektywie...

Social Media

Facebook sprzedaje w branży odzieżowej

Każda firma decydując się na wykorzystanie potencjału marketingowego Facebooka, ma do dyspozycji ponad 1 miliard potencjalnych odbiorców. O ile Facebook od wielu lat sprawdza się jako doskonałe narzędzie kreowania wizerunku,...

SEO

SEO a Social Media

Algorytmy wyszukiwarek od dawna biorą pod uwagę linki pochodzące z mediów społecznościowych, traktując je jako rekomendacje przy ustalaniu rankingu stron. Kluczowym elementem strategii obecności firmy w Internecie jest sposób połączenia...

Social Media

Emoty na Facebooka

Wiecie jak w prosty sposób ożywić wasze posty na Facebooku? Wykorzystajcie emotikony i emoji czyli pochodzące z Japonii małe obrazki od lat dostępne na komunikatorach i telefonach komórkowych. Prezentujemy listę...

Content Marketing

Największe błędy content marketingu

To, że content marketing wymaga czasu nie jest dla nikogo szczególnym zaskoczeniem. Jednak to jak wiele czasu i sił należy na niego przeznaczyć, by był skuteczny już wcale takie oczywiste...

SEO

Wydatki na reklamę online wciąż rosną

W okresie styczeń–wrzesień 2014 roku nadkłady na reklamę online wyniosły 1,87 miliarda złotych, czyli o ponad 116 milionów złotych więcej niż w analogicznym okresie roku wcześniejszego. SEM wciąż figuruje na...