Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

SEO

Działania SEO gdy strona ma kilka wersji językowych

Niewątpliwie, dziś strona internetowa to już nie tylko wizytówka firmy, jak było to jeszcze kilka lat temu. Owszem, nadal podstawową jej funkcją jest przedstawienie oferty organizacji oraz udostępnienie danych kontaktowych,...

Ruch Not Provided z Google
SEO

Ruch Not Provided z Google

W analityce internetowej szczególne miejsce zajmuje analiza ruchu na serwisach WWW. Wiele osób z pewnością ciekawi kiedy, skąd i w jakim celu użytkownik trafił na ich stronę. Do pomiaru tego...

Zakupy Google - innowacja w kampaniach Adwords
Google Ads

Zakupy Google – innowacja w kampaniach Adwords

W pierwszym tygodniu listopada polscy reklamodawcy korzystający z systemu AdWords zyskali możliwość emisji reklam z listą produktów. Usługę tą opisywaliśmy jeszcze zanim była dostępna dla wszystkich -  W tym wpisie...

Jak rozliczać się z agencją SEO
SEO

Jak rozliczać się z agencją SEO?

Istnieje wiele modeli rozliczania się z agencjami SEO. Co ważne, od tego w jaki sposób agencja będzie rozliczać się z klientem, może zależeć powodzenie całej współpracy. Agencje SEO, które dbają...

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play
SEO

ASO, czyli od czego zależy widzialność aplikacji w Google Play

ASO wydaje się być mało popularnym pojęciem w naszym kraju. Jego rozwinięcie w języku angielskim to App Store Optimization. Oznacza optymalizację aplikacji pod kątem wyszukiwarki znajdującej się w sklepie z...

Analityka Internetowa

Nowe Segmenty w Google Analytics

Segmentacja to bardzo istotny proces podczas analizy danych internetowych, o którym pisaliśmy na naszym blogu w tym miejscu. Proces segmentacji z poziomu Google Analytics jest dosyć prosty i uruchomienie segmentów...

Pingwin 2.0 – kto zyska, a kto straci?
SEO

Pingwin 2.0 – kto zyska, a kto straci?

Google co jakiś czas doskonali swój algorytm wyszukiwania, aby dostarczać swoim użytkownikom jak najwięcej wartościowych treści. Również w maju odnotowaliśmy zapowiadaną przez Mutt’a Cutts’a, szefa działu do walki ze spamem,...

Google Ads

Narzędzie Planowania Słów Kluczowych – innowacja czy krok wstecz?

Jakiś czas temu byliśmy świadkami serii dużych zmian narzędziowych, jakie nastąpiły na kontach Adwords. Google wprowadziło kilka nowych narzędzi, a cześć starych zostało zmodyfikowanych. Jedną z najbardziej kontrowersyjnych „innowacji” jest...

Google Ads

Remarketing w wyszukiwarce (RLSA)

Już od jakiegoś czasu dostępna jest  dla wszystkich użytkowników AdWords nowa funkcja – remarketing w wyszukiwarce (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Jest to funkcjonalność długo wyczekiwana przez reklamodawców,...

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym
Google Ads

Poprawa efektywności działań SEM dzięki kampaniom rozszerzonym

Z racji tego, że od 22 lipca wszystkie kampanie AdWords zostały uaktualnione do rozszerzonych postanowiliśmy opisać sposoby polepszenia efektywności kampanii Adwords z wykorzystaniem kampanii rozszerzonych. Pisaliśmy już na blogu na...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.