Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Digital

- najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Analityka Internetowa

Universal Analytics – nowy standard analityki od Google

Naszą wędrówkę rozpoczniemy od zapoznania się ze wszystkimi tajnikami Universal Analytics, czyli nowego standardu analityki od Google. I choć jeśli spojrzymy na interfejs narzędzia, zmiany mogą się wydawać kosmetyczne, tak...

Google Ads

8 sprawdzonych sztuczek, dzięki którym poprawisz reklamy tekstowe AdWords

Prezentujemy przetestowane przez nas rozwiązania, dzięki którym zoptymalizujesz kampanię AdWords i sprawisz, że twoje reklamy tekstowe będą jeszcze bardziej skuteczne. Zobacz o co należy zadbać, by podnieś CTR. 1. Skuteczny...

SEO

Raport AdEx: 2,6 mld zł na reklamę online w roku 2014

Według badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w 2014 roku dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 7,2% i przełożyła się na dodatkowe 176...

Google Ads

Więcej połączeń telefonicznych dzięki nowej kampanii typu „tylko połączenie”

Google AdWords coraz bardziej docenia potencjał urządzeń mobilnych. Jeśli Twoim celem jest zwiększenie liczby telefonów do Twojej firmy, jesteś we właściwym miejscu. Kampania typu „Tylko połączenie” daje nowe możliwości nawiązania...

Marketing Internetowy

Czterokrotny wzrost ruchu z wyszukiwarki Yahoo!

W Polsce od 2011 roku czterokrotnie zwiększył się odsetek odsłon wykonywanych za pomocą Yahoo! Jak w tym czasie zmieniała się popularność tej wyszukiwarki w wybranych krajach? Amerykański gigant internetowy Yahoo!...

Social Media

7 zasad budowania społeczności lojalnych klientów w social media

Z tego artykułu nie dowiesz się jak poprzez media społecznościowe pozyskiwać nowych klientów. Dowiesz się za to, jak utrzymać dotychczasowych i zbudować z nich społeczność lojalnych fanów Twojej marki. Osoby...

Analityka Internetowa

Google Analytics: wyznacz cele swojej witrynie

Może nie zawsze to sobie uświadamiamy, ale każdy serwis internetowy firmy lub marki ma swoje określone zadania oraz cele, które powinien realizować. Niektóre witryny powstają po to, aby zarabiać lub...

Marketing Internetowy

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Według badania IAB AdEx wartość wydatków na reklamę online w Polsce w trzecim kwartale 2014 wyniosła 1,87 miliarda złotych, co oznacza wzrost o ponad 116 milionów złotych w stosunku do...

Analityka Internetowa

Google Analytics — witaj w krainie czarów

Czy ponad 10 mln serwisów internetowych może się mylić? Według danych Google z 2012 roku właśnie w tylu witrynach zainstalowano narzędzie Google Analytics. Wśród nich jest ponad 55% z 10...

Google Ads

Aplikacja Google AdWords do zarządzania kampaniami na urządzeniach mobilnych

Google udostępnił na Androida aplikację AdWords, która umożliwia zarządzanie kampaniami za pomocą urządzeń mobilnych z systemem Android. Dzięki niej możemy kontrolować nasze kampanie z każdego miejsca na świecie – niezależnie...