Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Raporty i pulpity menadżerskie Google Analytics w Dokumentach Google
Google Ads

Kampanie DSA przynoszące zysk – czy to możliwe?

W ostatnich tygodniach kilkukrotnie spotkałem się z opiniami na temat słabej skuteczności dynamicznych kampanii w wyszukiwarce. Wynika to zapewne z nieznajomości wszystkich możliwości ich konfigurowania, dlatego poniżej przedstawiam sprawdzone przez...

Kto i na czym zarabia przy okazji Komunii Św.?
Analityka Internetowa

Kto i na czym zarabia przy okazji Komunii Św.?

Maj to miesiąc związany z I Komuniami Św. Większość Internautów z pewnością skorzysta z wyszukiwarki Google w poszukiwaniu upominku dla dziecka, dlatego właściciele sklepów internetowych powinni przeanalizować trendy panujące w...

UE wezwana do rezygnacji z Google Analytics
Analityka Internetowa

UE wezwana do rezygnacji z Google Analytics

Web Analytics Alliance przeprowadziło analizę, z której wynika, że serwisy internetowe Parlamentu Europejskiego oraz wielu innych instytucji Unii Europejskiej korzystają z usług Google Analytics. Web Analytics Alliance jest zrzeszeniem europejskich...

Możliwości Google Analytics
Analityka Internetowa

Możliwości Google Analytics

Google Analytics jest bezpłatnym narzędziem analitycznym firmy Google umożliwiającym podejmowanie decyzji w celu ulepszenia witryny na podstawie ogromnej liczby dostępnych raportów. System Analytics’a pozwala odpowiedzieć na wiele pytań związanych z...

Czego szukamy w internecie przed Świętami i jak to można wykorzystać?
Google Ads

Czego szukamy w internecie przed Świętami i jak to można wykorzystać?

Chociaż na Wielkanoc wydajemy kilka razy mniej niż podczas świąt Bożego Narodzenia, okres ten niewątpliwe sprzyja wzrostowi koniunktury konsumenckiej. Z roku na rok coraz większa część naszych decyzji zakupowych podejmowana...

Wielkanocne zakupy przez internet coraz bardziej popularne
Marketing Internetowy

Wielkanocne zakupy przez internet coraz bardziej popularne

Przed Wielkanocą kupujemy więcej produktów do pieczenia, wędlin, mięs i serów. Trend ten obserwują również przedstawiciele e-delikatesów mimo, iż konsumenci przy zakupie produktów online mają obawy dotyczące ich świeżości. Według...

Zagrożenia związane z pozycjonowaniem – jak je minimalizować korzystając z narzędzi Google’a?
SEO

Zagrożenia związane z pozycjonowaniem – jak je minimalizować korzystając z narzędzi Google’a?

Od wielu miesięcy bardzo popularny jest temat zagrożeń związanych z pozycjonowaniem stron internetowych. Działania które niegdyś przynosiły zamierzony efekt, teraz niekoniecznie będą dobrym sposobem na podnoszenie pozycji w wynikach wyszukiwania....

Jak dobrać słowa kluczowe dla swojej firmy?
Analityka Internetowa, SEO

Jak dobrać słowa kluczowe dla swojej firmy?

Zdecydowana większość przedsiębiorców posiada własny serwis internetowy. Niekiedy jest to prosta strona z informacjami o firmie i z kontaktem, a niekiedy duży serwis prowadzący sprzedaż towarów przez Internet i publikujący...

10 kroków do skutecznego SEM/SEO
SEO

10 kroków do skutecznego SEM/SEO

Działania marketingowe w wyszukiwarce Google odgrywają kluczową rolę na polu promocji on-line. Pozwalają przyciągnąć nowych klientów i czytelników do naszego serwisu, sprawiają, że osoby poszukujące naszej usługi czy produktu mają...

Psychologia wyszukiwania
SEO

Psychologia wyszukiwania

Wyszukiwarka już dawno przestała być tylko miejscem które dostarcza nam w najszybszy możliwy sposób odpowiedzi na zadane pytanie. Teraz to także jeden z podstawowych obszarów wykorzystywany przez wiele firm do...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.