Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

facebook
Social Media

Jak uruchomić pierwszą reklamę na Facebooku? cz. 2

W poprzedniej części naszego poradnika dowiedziałeś się, jak wybrać cel reklamy. W drugiej części naszego poradnika dowiesz się, jak targetować reklamy na Facebooku, ustalać ich budżet oraz tworzyć kreacje reklamowe.Jeśli chcesz...

social media
Social Media

Social Media to nie tylko Facebook

Media społecznościowe przypominają śnieżną kulę, która im dalej się toczy, tym robi się większa. Potrzeba sporo pracy i odrobiny szczęścia, aby Twoja kampania nabrała własnego impetu. Gdy osiągniesz ten punkt,...

facebook
Social Media

Jak uruchomić pierwszą reklamę na Facebooku? cz. 1

Poradnik ten przeznaczony jest dla osób dopiero rozpoczynających swoją przygodę z reklamami na Facebooku, głównie dla administratorów fanpage’y. W pierwszej części poradnika podpowiemy Ci, jak dobrze wybrać cel Twojej kampanii. W...

Content Marketing

Raport Interaktywnie.com: Content Marketing

Co to jest content marketing wiadomo od dawna, ale jak go używać? Z tym bywa różnie. Wszystkie prognozy mówią co prawda o rychłym zmierzchu epoki display, ale niektórym wciąż trudno...

Meet Experts
Google Ads

Konferencja Meet Experts – podsumowanie

W ubiegły piątek w Warszawie miało miejsce jedno z najważniejszych wydarzeń marketingu internetowego. Na konferencji Google Meet Experts spotkali się najlepsi specjaliści SEM i analityki. Dla nieobecnych oraz tych, którzy...

Content Marketing

Narzędzia Content Marketingu – e-book

Agencja Whitepress przygotowała ebooka,  poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych. Jest to pierwsze...

Marketing Internetowy

Mobile: rozmiar rynku i jego potencjalny rozwój

Kiedy wychodzimy z domu, zazwyczaj mamy przy sobie kilka najprzydatniejszych rzeczy — portfel, klucze i telefon komórkowy. Z czasem, gdy komórki staną się jeszcze bardziej wyszukane i umożliwią nam otwieranie...

Marketing Internetowy

Jak mobilność zmienia sposób prowadzenia biznesu?

Jak mówi Greg Sterling: „Najbardziej widoczną zmianą jest to, że marketingowcy muszą obecnie mierzyć się z rzeczywistością wielu ekranów, wliczając w to tablety, i docierając do ludzi, korzystających z wielu...

Google Ads

Czy warto inwestować w słowa brandowe?

Prezentujemy analizę wpływu płatnych linków w wyszukiwarce na wyniki organiczne dla zapytań brandowych. Na podstawie naszego klienta ecommerce z branży obuwniczej, przedstawimy i omówimy efekt synergii tych dwóch kanałów. Raport...

Marketing Internetowy

Co możesz osiągnąć dzięki strategii mobilnej?

Prezentujemy przykłady znanych marek, które obrały przynoszące sukces strategie i wykorzystały technologie mobilne do różnorodnych celów. Budowanie marki i świadomości Jednym z najcenniejszych aspektów technologii mobilnej jest możliwość dodania interaktywnych...