Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Content Marketing

IAB Polska: najlepsze case studies Content Marketingu

Content marketing to strategiczne podejście do marketingu definiowane jako proces skupiający się na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści. Zarówno w sektorze B2C, jak i B2B celem jest przyciąganie oraz utrzymywanie...

Marketing Internetowy

Wyzwania w komunikacji a narzędzia reklamowe Google

Mnogość możliwości prowadzenia działań reklamowych oraz ciągła zmiana zachowań konsumenta sprawiają, że coraz trudniej jest trafnie zlokalizować moment podjęcia decyzji zakupowej. Przyjrzyjmy się więc temu, od czego zależy dziś skuteczna...

Marketing Internetowy

Rynek reklamy kontekstowej – raport Adkontekst

W 2014 roku rynek reklamy kontekstowej był wart 249 milionów złotych – szacują autorzy raportu “Rynek Reklamy Kontekstowej” opublikowanego przez sieć Adkontekst. Główne trendy, które napędzały wzrost tego rynku to...

Analityka Internetowa

Akademia Google Partners: teoretyczny kurs online Google Analytics poziom podstawowy

Prezentujemy emisję pierwszego hangout’u Akademii Google Partners, który przygotowuje do egzaminu Google Analytics.Podczas kursu dowiecie się:czym jest analityka cyfrowa?jakie korzyści można czerpać z analityki cyfrowej?jakie są podstawowe funkcjonalności Google Analytics?jak...

Analityka Internetowa

Google Analytics: segmenty zaawansowane

Segmentuj albo…zgiń! — mawia guru analityki internetowej Avinash Kaushik. I trudno się z nim nie zgodzić. Brak segmentacji to absolutnie najczęstszy i najważniejszy błąd w analityce internetowej!Pamiętajmy, że na naszą...

SEO

Jak Google przygotowywał się na rozwój mobile?

Już 21 kwietnia 2015 r. zostanie wprowadzony algorytm Google, który będzie oceniał zgodność stron internetowych z urządzeniami mobilnymi. Zapowiadana zmiana nie jest jednak dużą rewolucją. Gigant z Doliny Krzemowej już...

SEO

Wersja mobilna strony www: jak przygotować się na kwietniową aktualizację Google?

21.04.2015 czeka nas zapowiedziana przez Google duża aktualizacja, która będzie mieć wpływ na ranking w mobilnej wersji wyszukiwarki. Jak przygotować mobilną wersję strony www na nadchodzące zmiany? Jak zoptymalizować stronę...

Analityka Internetowa

Universal Analytics – nowy standard analityki od Google

Naszą wędrówkę rozpoczniemy od zapoznania się ze wszystkimi tajnikami Universal Analytics, czyli nowego standardu analityki od Google. I choć jeśli spojrzymy na interfejs narzędzia, zmiany mogą się wydawać kosmetyczne, tak...

Google Ads

8 sprawdzonych sztuczek, dzięki którym poprawisz reklamy tekstowe AdWords

Prezentujemy przetestowane przez nas rozwiązania, dzięki którym zoptymalizujesz kampanię AdWords i sprawisz, że twoje reklamy tekstowe będą jeszcze bardziej skuteczne. Zobacz o co należy zadbać, by podnieś CTR. 1. Skuteczny...

SEO

Raport AdEx: 2,6 mld zł na reklamę online w roku 2014

Według badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, w 2014 roku dynamika reklamy online w Polsce wyniosła 7,2% i przełożyła się na dodatkowe 176...