Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

SEO

Jak stać się niewidzialnym w Google. Nie popełnij tych 5 błędów

Dla każdego właściciela strony internetowej ważne jest, aby jego domena pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Czasami, pomimo dobrych chęci, może pojawić się błąd, który spowoduje zanik jej widoczności....

Google Ads

Kalendarz Marketingowca, czyli nie strać okazji na ciekawą kampanię

Walentynki, Rozdanie Oscarów, Dzień Nauczyciela, a może Black Friday? Nie pozwól, aby te i inne ciekawe okazje umknęły Ci przy planowaniu skutecznych, a jednocześnie oryginalnych kampanii w ciągu całego roku!...

Google Ads

Czy warto i jak reklamować się na brand konkurencji?

W Google Ads powszechne jest reklamowanie się na słowa kluczowe, związane z brandem konkurencjI. Dla wielu osób takie działania mogą być co najmniej nieetyczne, ale równocześnie przynoszą bardzo dobre efekty....

SEO

Nowinki SEO i Content Marketingowe 1/2019

Google Moja Firma i nowa usługa - kontakt poprzez SMS. Nowe rozwiązanie ma przyspieszyć wymianę informacji pomiędzy użytkownikami. Wzrost budżetu na działania link buildingowe o 31 procent. Jak przyszłość czeka...

Content Marketing

Content marketing w branży kosmetycznej – paleta inspiracji dla Twojej marki

Jak marki kosmetyczne i e-drogerie wykorzystują działania content marketingowe? W jaki sposób same tworzą treści i zachęcają do generowania contentu przez obecnych i potencjalnych klientów? Po jakie formaty i rodzaje...

SEO

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak z nią walczyć?

Kanibalizacja słów kluczowych to problem, który w znacznym stopniu przyczynia się do zmniejszenia ruchu na stronie. Taka sytuacja występuje w momencie, gdy więcej niż jedna podstrona zoptymalizowana jest pod dane...

Content Marketing

Mobile-Friendly Content – sprawdzone porady dla twórców treści

Co zrobić, by Twój content był atrakcyjniejszy dla użytkowników smartfonów i tabletów? Jak ułatwić im zapoznanie się z treściami, ich zrozumienie, a także podjęcie założonych przez nas działań? Czy klasyczne...

Analityka Internetowa

Nowinki analityczne 01/2019

Koniec roku obfitował w nowości dotyczące Google Data Studio. To dobra wiadomość, która świadczy o tym, że narzędzie jest stale rozwijane - nie tylko przez Google, ale także zewnętrznych programistów....

Google Ads

Nowinki PPC 12/2018

Końcówka roku przynosi trochę uspokojenia w liczbie wprowadzanych zmian i nowości od Google. Chociaż znalazło się ich kilka w ostatnim czasie.   Nowości w elastycznych reklamach w sieci wyszukiwania Google...

SEO

7 narzędzi do doboru fraz kluczowych

Wybór odpowiednich fraz kluczowych to jedno z podstawowych i obowiązkowych zadań każdego specjalisty SEO przy rozpoczęciu pracy nad pozycjonowaniem i optymalizacją każdego serwisu. To właśnie od dokładnego dobrania fraz dla...