Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Google Ads

Biblioteka Akademii Semahead – AdWords 360. Katalog skutecznych kampanii

W Semahead lubimy poszerzać horyzonty i stale się rozwijać, dlatego z chęcią sięgamy po branżowe lektury, które dostarczają nam inspiracji, pokazują inne drogi rozwiązania nurtujących nas problemów i dostarczają niezbędnej...

Marketing Internetowy

Raport Interaktywnie.com – Marketing w wyszukiwarkach

W najnowszym raporcie interaktywnie.com bada kondycję rynku marketingu w wyszukiwarkach. Nie ma jeszcze danych za poprzedni rok, ale według wstępnych szacunków jego wartość może sięgać ponad miliarda złotych. Eksperci z branży...

Analityka Internetowa

14 blogów o analityce internetowej (i nie tylko), które warto czytać. Poradnik dla specjalistów i managerów!

 Praca w marketingu internetowym to ciągły rozwój, poszukiwanie inspirujących przykładów i odpowiedzi na wciąż pojawiające się pytania. Od kogo warto się uczyć? Oto lista moich 14 ulubionych blogów poświęconych tematyce...

Social Media

Facebook lubi, kocha… szokuje!

No i stało się! Facebook wprowadził funkcję, na którą czekali chyba wszyscy użytkownicy tego portalu. Od dziś możemy nie tylko lubić wrzucane przez kogoś posty czy reklamy, ale także wyrażać...

Google Ads

Koniec z reklamami AdWords w prawym panelu

Google znów zaskakuje. Po najnowszych zmianach znikną reklamy z prawego panelu na stronie wyników wyszukiwania. Aby „zrekompensować” stratę tej powierzchni reklamowej, nad wynikami organicznymi pojawi się dodatkowe pole reklamowe, przez...

Marketing Internetowy

Jesteś Dyrektorem Marketingu? Niebawem Cię zwolnią! Czyli 4 najważniejsze wyzwania w 2016 roku

Dyrektorze marketingu, mam do Ciebie 4 pytania kontrolne! Jeśli odpowiesz na nie twierdząco, możesz być spokojny o swoją pozycję i wyniki w 2016 roku. Jeśli choć jedna odpowiedź jest przecząca...

Analityka Internetowa

6 rozwiązań analitycznych, które są „być albo nie być” Twojego biznesu

 W dobie dynamicznych zmian firmy potrzebują nowych kompetencji i narzędzi. Idąc za ciągle zmieniającym się rynkiem, powinny nauczyć się eksperymentować, szybko podejmować decyzje i zwiększać efektywność, jednocześnie kontrolując koszty. W...

Marketing Internetowy

Raport Interaktywnie.com: Ranking agencji interaktywnych 2016

Interaktywnie.com po raz szósty przygląda się przychodom, zyskom i stratom rodzimych agencji interaktywnych, które w większości nie ograniczają się już do digitalu - przynajmniej w teorii. W raporcie przyglądamy się...

Case study

CASE STUDY: co zrobić, gdy fanpage nie sprzedaje

Prowadzisz firmowy profil na Facebooku, który angażuje użytkowników i generuje duże zasięgi, ale nie sprzedaje? Zobacz, jak profil Księgarni Internetowej PWN w szczycie sezonu wygenerował sprzedaż 14-krotnie wyższą od zainwestowanej...

Marketing Internetowy

10 najczęstszych błędów marketingu online w branży artykułów promocyjnych

Mogłoby się wydawać, że osoby zawodowo sprzedające gadżety reklamowe znają się na promocji jak mało kto. W końcu to dość pokrewny sektor do branży marketingu – na logikę, jego przedstawiciele...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.