Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Social Media

20% tekstu, czyli jak oszukać Fejsa

Puszczasz reklamy na Facebooku? Na pewno serwis zablokował Ci kiedyś reklamę ze względu na przekroczenie zasady 20% tekstu na grafice. Poznaj parę trików, które mogą zmylić algorytm! Dlaczego Facebook wprowadził zasadę...

Social Media

31 zdjęć, które najlepiej tłumaczą fenomen Snapchata

Kto i dlaczego korzysta ze Snapchata? Jakie emocje się tam przekazuje? W końcu - jakie marki powinny zacząć komunikację na Snapie? I to dziś. Zapraszam na wycieczkę po galerii moich prywatnych screenów ze...

Content Marketing

Growth hacking – o co w tym chodzi? Dlaczego Twojej firmie potrzebni są hakerzy?

Na branżowych salonach nierzadko słychać rozmowy o growth hackingu. Choć termin ten funkcjonuje już od kilku lat, to wciąż owiany jest pewną dozą tajemniczości. Sprawdź, kim dokładnie jest growth hacker...

Marketing Internetowy

Czego Internauci szukają w święta i po świętach?

Świąteczna gorączka rozpoczęła się na dobre – zarówno w off- jak i on-linie. Czy po świętach Internauci zapadają w sen zimowy? Odpowiedź na to pytanie zna Google, który opublikował właśnie...

Google Ads

6 sekretów zwiększających efektywność kampanii AdWords

Kampania Adwords jest stałym elementem strategii marketingowej większości firm. Jest to stabilna i efektywna metoda promocji. Jednak platforma Google AdWords przestała być już prostym i intuicyjnym narzędziem. Do jej profesjonalnej...

Analityk internetowy
Analityka Internetowa

Najbardziej poszukiwany zawód przyszłości – analityk internetowy

Jest taki zawód, który coraz częściej przewija się wśród ofert pracy średnich i dużych sklepów internetowych, agencji marketingowych oraz domów mediowych. Jednorazowe oferty coraz częściej zastępuje rekrutacja stała. Każdy potencjalny...

Google Ads

Kampania reklamowa na Gmailu krok po kroku

Reklamy w Google Sponsored Promotions to jedna z nowości, którą warto przetestować w 2016 roku. Warto wspomnieć, że za granicą reklamy GSP wygrywają już z klasyczną reklamą display. Co ciekawe,...

Case study

CASE STUDY: Jak skutecznie reklamować miejsca turystyczne w Polsce i za granicą?

Ponad pół miliona osób odwiedziło Kopalnię Soli „Wieliczka” podczas trwania naszej kampanii! Zobacz case study kampanii reklamowej jednego z najbardziej cenionych polskich zabytków i dowiedz się, jak skutecznie reklamować w...

Marketing Internetowy

15 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć, zanim zamówisz gadżety reklamowe

Każdy marketer prędzej czy później staje przed koniecznością wydruku materiałów reklamowych lub zamówienia gadżetów promocyjnych. Na rynku jest od groma firm, które oferują takie usługi, więc jest i w czym...

Marketing Internetowy

Jak mądrze zaplanować budżet marketingowy na 2016 rok?

Z tego artykułu nie dowiesz się jak podzielić swój budżet reklamowy na konkretne kanały marketingowe. Mądry marketingowiec nie potraktowałby takiego tekstu poważnie. Wie bowiem, że jest to rzecz indywidualna dla...



Aby uzyskać dostęp do raportu, zostaw nam swój adres e-mail. Adres nie będzie wykorzystywany etc...
X
X

Skontaktuj się z nami





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z regulaminem.