Zapisz się na szkolenie

Wiedza | Strategia | Technologia

Najbardziej aktualny blog ekspertów
marketingu w Polsce

Grafika do testów A/B
Analityka Internetowa

Dobre praktyki w testach A/B

Testy A/B pozwalają wcielić się w eksperymentatora. Obserwujemy, stawiamy hipotezy, przygotowujemy wersję testową i w końcu – pstryk – połowa użytkowników ląduje w alternatywnej rzeczywistości. Jak jednak właściwie wykorzystywać możliwości,...

copywritting na maszynie
Content Marketing

Po czym rozpoznać dobrego copywritera? Sprawdź te 9 rzeczy, zanim go zatrudnisz

„Content is the king” - to kultowe stwierdzenie Billa Gates’a z 1996 roku zdążyło już przejść do historii. Obecnie, po 23 latach, coraz więcej firm uświadamia sobie potrzebę i ogromny...

Audyt Social Media baner
Social Media

Kompleksowy audyt social media w 9 krokach

Dostałeś polecenie, aby wykonać audyt mediów społecznościowych? Nie wiesz jak się za to zabrać, aby nie tylko nie popełnić błędu, ale przeprowadzić go skutecznie? Zastanawiasz się jak taki audyt powinien...

nowinki analityczne kwiecień baner
Analityka Internetowa

Nowinki analityczne 04/2019

W tym miesiącu skupiamy się w całości na nowościach od Google. Jak potentat z Doliny Krzemowej rozwiązuje problemy marketerów, jakie nowości pojawiły się w Data Studio oraz gdzie nauczyć się...

Elastyczne reklamy w Google
Google Ads

Elastyczne reklamy w Google Ads, czyli jak docierać do odbiorców z odpowiednim komunikatem? Część I – Sieć Wyszukiwania

W wyidealizowanym świecie marketingowców każdy odbiorca reklamy otrzymuje bardzo spersonalizowany komunikat reklamowy. Jedna osoba będzie zainteresowana darmową dostawą swojego wymarzonego produktu, inna będzie zwracać uwagę na jak najtańszą cenę, a...

konkurencja o pierwszeństwo
SEO

Analiza konkurencji SEO

Bardzo ważnym elementem strategii SEO, o którym nie można zapominać, jest analiza działań konkurencji. Takie zachowanie pozwala ulepszyć naszą stronę oraz uniknąć błędów, popełnianych przez rywali. Dzięki dogłębnej analizie SEO...

dyskusja na temat reklamy
Google Ads

Reklamy tekstowe w Google Ads A.D. 2019

Od 2000 roku, kiedy to Google uruchomił swój system reklamowy Google Ads (wcześniej AdWords) reklamodawcy mieli szansę pracować na wielu formatach reklam tekstowych: począwszy od "najuboższej" wersji z jednym nagłówkiem...

zestaw narzędzi
Marketing Automation

8 rzeczy, które pomogą Ci wybrać efektywne narzędzie do web pushy

Powiadomienia web push stały się popularne już jakiś czas temu. Jako marketerzy początkowo podchodziliśmy do nich nieufnie. Teraz je uwielbiamy. Za to, że są szybkie, uniwersalne i docierają do anonimowych...

zakupy w internecie
SEO

Jak ocenić czy warto zapłacić za link?

Zdobywanie wartościowych linków to jedno z podstawowych zadań osoby, zajmującej się pozycjonowaniem strony. Profil linków przychodzących wciąż jest i najprawdopodobniej zawsze będzie jednym z ważniejszych czynników rankingowych Google. Ostatnimi czasy...

Analityka Internetowa

Przypisywanie sesji do źródeł ruchu w Google Analytics

Pierwsza i najważniejsza, a nierzadko jedyna rzecz, którą sprawdzamy w Google Analytics, to jak sobie radzi nasza kampania lub źródło ruchu. Jednak skąd narzędzie „wie” do jakiego źródła przypisać każdą...