Persona – co to jest i po co Ci to?
Persona to jeden z ważniejszych elementów strategii content marketingowej. To dzięki niej wiesz, do kogo, o czym i w jaki sposób mówić ma Twoje marka! No właśnie… Ile właściwie wiesz...
Elastyczna kampania w AdWords – sposób na szybką kampanię
Elastyczniej, łatwiej i szybciej - reklamy elastyczne pozwalają minimalnym nakładem pracy wypuścić kampanię w sieci reklamowej. Wystarczy wrzucić do systemu bazowy zestaw grafik i tekstów, a Google zrobi resztę pokrywając...
Direct Answers – osiągnij pozycję „0” w Google
Direct Answers lub inaczej „featured snippets” to bezpośrednie odpowiedzi na pytania zadawane przez użytkownika wyszukiwarki Google. Pobierane są z odpowiednich stron WWW, które najlepiej oddają to, czego chciałby się dowiedzieć...
Case study: content marketing sprzedaje w trudnych branżach
Branża pożyczkowa nazywana jest często „trudną branżą”. Wynika to z obostrzeń dotyczących reklamy pożyczek oraz z małego zaufania społeczeństwa do pożyczkodawców. Odpowiedzią na te problemy jest content marketing, którego istotą...
Nowinki SEO i Content Marketingowe 08/2017
Półmetek wakacji już za nami! Co ma do zaoferowania urlopująca się branża? Nowy interfejs Google Search Console, wyszukiwanie głosowe i chatboty - to popularne tematy, którymi ostatnio żyjemy. Zapraszamy na...
DIY – Raporty Biznesowe DoubleClick
Na pewno dobrze wiesz jak dużo czasu może zająć przygotowanie raportu czy to dla klienta czy dla zarządu. Rozwiązaniem mogą być Raporty Biznesowe w DoubleClick Search. To bardzo przejrzysta forma...
RAPORT: Platformy do udostępniania treści w kampanii SEO
Skuteczne pozycjonowanie wymaga działań zewnętrznych, związanych z pozyskiwaniem linków. Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, które pozwolą pozyskać linki o bezpiecznym profilu. W raporcie „Platformy do udostępniania treści w kampanii...
Nowinki SEO i Content Marketingowe 07/2017
Słońce świeci, temperatura rośnie, a my nie zwalniamy tempa! Przed Wami wakacyjna dawka wiedzy ze świata SEO i Content Marketingu. Czy aktualizacja Test My Site rozgrzeje serca pozycjonerów? Czy rozniecając...
Dyrektorze marketingu, zaplanuj budżet na Messengera!
Jeśli jeszcze nie prowadzisz żadnych działań marketingowych w Messengerze, to warto się nad nimi zastanowić, zanim ustalisz budżet na 2018 rok. Sprawdź 3 powody, dlaczego social media wchodzi w erę...
Google Attribution 360 – nowe narzędzie dla marketerów
We wtorek 23 maja, ogłoszono wejście na rynek nowego produktu pomagającemu mierzyć wpływ marketingu na urządzenia i różne kanały: Google Attribution. Jego celem jest pomoc każdej firmie, sprostać spersonalizowanym wyzwaniom...