Zapisz się na szkolenie

Blog Odważnych Odkrywców...

...o marketingu internetowym i nie tylko.

Content Marketing

Serce i rozum, czyli jak podejmujemy decyzje zakupowe?

Robiąc zakupy myślisz bardziej jak ssak, a może jak gad? Kręci Ci się łezka w oku, gdy oglądasz słynną reklamę Allegro (choć nie wiesz, dlaczego)? Omijasz szerokim łukiem puste sklepy,...

Google Ads

Automatyczne propozycje reklam od Google

Chcesz zwiększyć skuteczność swoich kampanii w sieci wyszukiwania? Google obiecuje, że pomoże Ci to osiągnąć dzięki swojemu nowemu narzędziu - automatycznym propozycjom reklam tekstowych. Od 29 kwietnia 2018r. na stronie...

Marketing Internetowy

YouTube kontra telewizja – kto wyjdzie z tego cało?

Czy w ogóle powinniśmy rozważać wybór pomiędzy tymi dwoma kanałami? Wiele działów marketingu zadaje sobie to pytanie coraz częściej. Serwisy takie jak YouTube, Netflix, Twitch mają do zaoferowania często dużo...

SEO

Zennoposter – pobieranie danych z Google Search Console

Witam was ponownie w kolejnej części artykułu związanego z programem do automatyzacji działań – Zennoposter. Dziś stworzymy szablon, który będzie odpowiadał za pobieranie danych z Google Search Console. Skupimy się...

Analityka Internetowa

Co w trawie piszczy, czyli do czego służy Google Trends?

Google Trends to darmowe narzędzie, które pozwoli Ci odkryć czego użytkownicy szukają w sieci i jakie są ich potrzeby. Google to najczęściej wykorzystywana wyszukiwarka na świecie, nic więc dziwnego, że...

Google Ads

Google zamyka konta AdWords bez wydatków w ostatnich 15 miesiącach

Google ogłosił dziś na facebookowym profilu Google AdWords, że konta, na których w ostatnich 15 miesiącach nie było wydatków na reklamę zostaną zamknięte. Powiadomienia managerowie kont otrzymają drogą mailową.  ...

SEO

Jakie informacje powinny znaleźć się w raporcie SEO?

Raport SEO to dokument zawierający wszystkie informacje na temat efektów uzyskanych z kampanii SEO. Klienci powinni dostawać go od Agencji w każdym miesiącu. Dzięki takim raportom są w stanie zweryfikować...

yandex
Analityka Internetowa

Yandex Metrica – przydatny dodatek do Google Analytics?

Yandex Metrica jest darmowym narzędziem, pozwalającym m.in. na generowanie map ciepła, dzięki którym możemy monitorować zachowanie użytkownika na stronie. Narzędzie to sprawdzi się świetnie w analizie użyteczności witryny jako uzupełnienie...

Analityka Internetowa

Nowinki Analityczne 03/2018

Nowe funkcjonalności Google Optimize, odświeżony panel do zarządzania użytkownikami czy konfiguracja negatywnych celi w GA – oto lista rzeczy, o których mówiło się w analityce w ostatnim miesiącu. Przeczytaj marcową...

Content Marketing

Moda (n)a content – 7 inspiracji, jak branża fashion wykorzystuje marketing treści

Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu – brzmi pięknie, ale nijak się ma do marketingu mody. Jak contentem kuszą wielkie marki branży fashion? Czy jest gotowy przepis na content modowy, który...