ZennoPoster – automatyczne wpisy na Twiterze cz.I
Zgodnie z tym co obiecałem w pierwszym artykule ZennoPoster – narzędzie do automatyzacji w służbie SEO, w tym wpisie pokażę jak stworzyć swój pierwszy projekt. Polegać on będzie na logowaniu...
Sposoby prezentacji danych w Google Data Studio
Wizualizacja jest kluczowym etapem analizy danych, dlatego tak ważny jest dobór odpowiednich sposobów prezentacji materiałów źródłowych oraz narzędzi, które to umożliwiają. Z pomocą przychodzi Google Data Studio, narzędzie służące do...
9 sprawdzonych sposobów na poprawę szybkości ładowania strony
Według badań średni czas ładowania strony mobilnej w Polsce wynosi aż 9,2 sekund. Tymczasem Google rekomenduje, by otwarcie strony trwało nie dłużej niż 3 sekundy. Jak poprawić szybkość strony i...
Aula Polska: Trendy w SEO na 2018 rok
Za nami, ciesząca się wielkim powodzeniem - Aula Polska Kraków, którą mieliśmy okazję wesprzeć merytorycznie. O najważniejszych zmianach, które zajdą w SEO w 2018 opowiadała Karolina Twardosz. Zapraszamy do zapoznania...
Kilka słów o Google Tag Manager
Ile razy zdarzyło Wam się prosić dział IT i czekać na wdrożenie lub modyfikacje kodów w witrynie? Problem ten dotyka przede wszystkim osób, które na co dzień zajmują się marketingiem...
Nowinki SEO i Content Marketingowe 02/2018
Prezentujemy kolejną porcję nowinek ze świata SEO i Content Marketingu. Obowiązkowe wdrożenie https, aktualizacja wskaźnika Domain Rating czy zmiana limitów indeksowania w Google Search Console: tymi tematami żyła ostatnio branża...
Jak korzystać z profilu na Linkedin, czyli co zrobić, by praca szukała Ciebie?
Papierowe CV powoli odchodzą do lamusa, a długopisy w rękach rekruterów już dawno zamieniły się w klawiatury. W świecie rekrutacji 2.0 profil na LinkedIn może być świetną kartą przetargową i...
Nowinki Analityczne 02/2018
W tej edycji nowinek odejdziemy na moment od przydatnych poradników, oficjalnych komunikatów czy zmianach w narzędziach i przybliżymy wam nieco wydarzenia marketingowe w marcu i kwietniu, które warto śledzić, a...
Julka i spółka: jak content marketing buduje lojalność klienta i nie tylko?
Na początku był biznesowy Chaos. To z niego wyłonili się pierwsi bogowie: Klient i Sprzedaż. Okazali się jednak wyjątkowo kapryśni. Potrzebowali kogoś, kto nimi zawładnie. Z połączenia wartościowych treści, zrozumienia...
Google Lighthouse – recenzja narzędzia
Od 2010 roku szybkość ładowania strony, jest jednym z czynników rankingowych w wyszukiwarce Google. Od lipca 2018 będzie miała również wpływ na wygląd wyników w wyszukiwaniu mobilnym. Jak przygotować się na tę...