Nowinki PPC 7/2019

|
|
Kategorie: Google Ads

Kolejne miesiące przynoszą mniejsze i większe zmiany w ekosystemie Google Ads. Jakie tym razem nowości przygotował gigant z Mountain View? Zapraszamy do krótkiego podsumowania.

 

Reklamy produktowe w Youtube i Google Discover

 

Jak informuje Google, od 15 lipca reklamy produktowe mogą się wyświetlać również w Google Discover oraz YouTube. Poniżej pełna treść komunikatu od Google.

google ads product

Google Marketing Live 2019

Podczas swojego majowego eventu Google zapowiedział kilka zmian i nowości. O tych najważniejszych pisaliśmy już osobny artykuł. Zapraszamy do lektury „Google Marketing Live 2019: 4 najważniejsze zmiany, które już wkrótce nastąpią„.

 

Wybór uwzględnianych konwersji

 

Wchodząc w ustawienia kampanii w sekcji “Konwersje” mamy możliwość wybrania pod którą z konwersji na koncie system ma optymalizować inteligentne strategie dostosowania stawek.

konwersje zrzut

 

Reklamy tekstowe w formie karuzeli

 

Jak donosi portal Search Engine Land, Google testuje wyświetlanie reklam w sieci wyszukiwania w formie karuzeli. Oczywiście tyczy się to urządzeń mobilnych, gdzie gesty przesuwania lewo/prawo mają swoje uzasadnienie. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj

 

Sortowanie na liście kampanii

Panel Google Ads po lewej stronie w sekcji kampanii otrzymał możliwość sortowania. Mamy do wyboru kilka opcji kryteriów, według których ma odbywać się wspomniane sortowanie. Przy dużej liczbie aktywnych kampanii jest to bardzo przydatna opcja. Jeszcze nie wszystkie konta otrzymały tę opcję. Widzimy jednak, że pojawia się ona sukcesywnie.

Panel google ads zrzut

Komentarze do artykułu: Nowinki PPC 7/2019