Nowinki PPC 02/2019

|
|
Kategorie: Google Ads

Po zmianach i nowościach w dalszym ciągu możemy zauważyć, że Google dość mocno skupia się na YouTube i jego modyfikacji pod kątem reklamowym. Co jeszcze czeka nas w najbliższym czasie w świecie PPC? Zapraszam do lektury.

Reklamy tekstowe w Youtube

Google dodaje Youtube’a jako partnera sieci wyszukiwania, co oznacza, że reklamy tekstowe będą mogły wyświetlać się też podczas wyszukiwania filmów na tym portalu. Szczegóły znajdziecie tutaj.

AdWords Express w panelu Google Ads

W panelu Google Ads mogliśmy zauważyć komunikat, że teraz kampanie AdWords Express stają się kampaniami inteligentnymi i są dostępne do zarządzania i śledzenia już bezpośrednio w panelu Google Ads. Więcej na ten temat przeczytacie po kliknięciu w link.

Masthead na Youtube w modelu CPM

Masthead, czyli format reklamy na głównej stronie YouTube, rozliczany do tej pory za cały dzień wyświetlania, doczeka się możliwości rozliczenia za tysiąc wyświetleń (CPM). Dodatkowo będzie można dostosowywać jacy odbiorcy mogą zobaczyć reklamę. Cała informacja znajduje się tutaj.

Manufacturer Center

Google przedstawia plany na 2019 związane z Manufacturer Center. Nowe zmiany mają zapewnić większą kontrolę nad danymi produktów. Więcej informacji pod linkiem.

content marketing baner

Komentarze do artykułu: Nowinki PPC 02/2019