Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami
  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Nowinki Analityczne 11/2018

13.11.2018 Semahead

Nowy sposób pomiaru wyświetleń reklam w Display i Video, sprawdzone tipy na optymalizację współczynnika konwersji na mobile i świeży poradnik od Simo Ahavy – o tym piszemy w listopadzie. Zapraszamy do lektury.

Nowe formy  pomiaru wyświetleń w Display i Video 360

Google wprowadza nowe możliwości pomiaru widoczności i zasięgu reklam. W tym celu zostały wprowadzone niestandardowe dane mierzone w aktywnym widoku. Więcej informacji pod linkiem: https://www.blog.google/products/marketingplatform/360/brands-measure-impression-impact-display-video-360/.

Śledzenie aktywności offline w Google Analytics

W Google Analytics możemy mierzyć wpływ reklamy offline tak długo, jak jej konsekwencją jest wejście na stronę www. W tym celu najlepiej wykorzystać parametry śledzenia UTM oraz dedykowaną stronę, na którą kierujemy użytkowników z reklamy. Instrukcja, jak zrobić to w 5 krokach znajduje się pod tym linkiem https://www.jeffalytics.com/google-analytics-offline-tracking/. Wiedzieliście, że w Google Analytics można mierzyć również połączenia telefoniczne? Można to zrobić, wybierając jedną z możliwych integracji: https://marketingplatform.google.com/about/partners/search/apps?category=110&q=.

Optymalizacja współczynnika konwersji na urządzeniach mobilnych

Stało się: również w Polsce, udział urządzeń mobilnych w przeglądaniu stron internetowych wyprzedził udział desktopu. Oznacza to, że częściej przeglądamy strony internetowe na swoich smartfonach, niż na ekranach komputerów. Wniosek jest prosty: powinniśmy zadbać o wygląd i funkcjonalność strony www również na mobile’u. Pomysły na optymalizację współczynnika konwersji na urządzeniu mobilnym zostały zebrane w artykule, który gorąco polecamy: https://divante.co/blog/optimizing-mobile-commerce-conversion-rates-cro-mcommerce/.

 

Przewodnik po raportach Google Signals oraz Cross Device Tracking

sierpniowych nowinkach, pisaliśmy o zapowiadanych przez Google nowościach, jakimi były Google Signals. Funkcjonalność ta pomaga nam śledzić użytkowników pomiędzy różnymi urządzeniami. Raporty, z jakich możemy korzystać po włączeniu usługi to raport nakładania się użytkowników oraz ścieżek urządzeń. Szczegółowo i z komentarzem nowe funkcje omawia Jeff z https://www.jeffalytics.com/google-signals-cross-device-reports/.

#GTM Tips do konfiguracji śledzenia formularzy

Gratką dla zaawansowanych użytkowników Google Tag Managera od Simo Ahavy w październiku jest poradnik, w którym poruszono kwestię zapobiegania przekierowaniach  po kliknięciach lub wysłaniach formularzy. Jest to szczególnie ważne, gdy korzystamy z trybu poglądu w Google Tag Manager i chcemy uchwycić zdarzenie oraz sprawdzić, czy dobrze skonfigurowaliśmy nasze Tagi i Reguły. Zainteresowanym polecamy cały artykuł: https://www.simoahava.com/analytics/prevent-clicks-and-form-submits-redirect/.

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!

Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.

Wypełnij brief