Nowe rozszerzenie reklam w sieci wyszukiwania?

|
|
Kategorie: Google Ads

Google testuje nowy typ rozszerzenia, znany w wersji beta jako „Table extension”. To tabela z nazwami produktów oraz odpowiadającymi im cenami.

 

Dotarliśmy do pierwszych zrzutów ekranu w interfejsie AdWords, jednak póki co rozszerzenie jest dostępne tylko w języku angielskim. Spodziewamy się, że nowa funkcja znacząco poprawi CTR reklam w wyszukiwarce.
Zmieniony interfejs Adwords

 

Przykładowy wygląd w SERPie przedstawia blog www.fifteendesign.co.uk:
Przykładowy wygląd rozszerzenia reklam w SERP

Z uwagi na statyczny charakter pól z cenami, rozszerzenie to będzie przede wszystkim przydatne dla firm oferujących usługi i rzadko zmieniających swój asortyment.

Według niepotwierdzonych dotąd informacji, zmiana ma pojawić się na pierwszych kontach już 22 lipca – tym razem pod nazwą „Price extensions”. Nie mamy informacji, czy data ta dotyczy także polskich kont.

 

potencjał

Komentarze do artykułu: Nowe rozszerzenie reklam w sieci wyszukiwania?