Narzędzie do analizy zachowań konsumentów

|
|
Kategorie: Analityka Internetowa

IAB Europe we współpracy z Google i TNS Infratest uruchomiło narzędzie analizujące zachowania konsumenckie z 25 krajów dotyczące 36 kategorii produktowych.

Narzędzie dostępne jest pod adresem http://www.consumerbarometer.eu/ i jest całkowicie darmowe.

Dzięki „barometrowi konsumenckiemu” możemy zbadać jaki jest potencjał poszczególnych kategorii, a także różnice pomiędzy nimi wynikające z zachowań konsumentów.

Dane możemy agregować po kraju, wieku respondentów, ich płci oraz, co ciekawe, częstotliwości korzystania z internetu. Do wyboru mamy również kilka kategorii produktowych oraz kilkanaście podkategorii.

Badanym respondentom zostało zadanych kilkanaście pytań, w związku z czym uzyskane dane mogą być wartościowym punktem odniesienia do prowadzonych działań marketingowych online i offline.

Wszystkie dane możemy pobrać jako arkusz kalkulacyjny (*.csv) albo obrazek (*.png)

Komentarze do artykułu: Narzędzie do analizy zachowań konsumentów