Narzędzia Content Marketingu – e-book

|
|
Kategorie: Content Marketing

Agencja Whitepress przygotowała ebooka,  poświęconego narzędziom przydatnym w prowadzeniu kampanii content marketingowych. Publikacja ma ponad 140 stron, na których opisano 74 narzędzia, podzielone na siedem części merytorycznych.

Jest to pierwsze tak szerokie opracowanie na polskim rynku, w którym znajdują się opisy platform, programów i usług dostępnych dla marketerów. Narzędzia zostały podzielone na siedem grup, ze względu na użyteczność w kolejnych etapach realizacji strategii content marketingowych. Są to: poszukiwanie, zbieranie, organizowanie, tworzenie, dystrybucja, promowanie i monitoring.

W gronie kilkunastu specjalistów z branży, którzy przygotowali komentarze dotyczące tematyki poruszanej w poradniku, znalazła się Małgorzata Pawłowska – nasza specjalistka ds. content marketingu. Na 126 stronie możecie przeczytać o idei contentu humanoidalnego, w której to w metaforyczny sposób zostały omówione zmiany w SEO na przestrzeni ostatnich lat, zaprezentowane jako cybernetyczna wojna miedzy rasą ludzką a robotami.

Zapraszamy do lektury ebooka, którego można pobrać tutaj. Aby pobrać materiał należy pozostawić swój adres e-mail.

Kliknij i pobierz e-booka

narzedzia-infografika-mini-

Komentarze do artykułu: Narzędzia Content Marketingu – e-book