Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Kampania Semahead wśród laureatów Webstarów

Kampania Szlachetnej Paczki, którą w sferze działań online wspierała agencja Semahead znalazła się wśród grona laureatów w kategorii Webstar Creative: zintegrowana kampania marketingowa. Projekt został najwyżej oceniony wśród wszystkich prac w grupie otrzymując tytuł Grand Webstar Creative.

 

W jubileuszowej, X edycji Konkursu, przyznanych zostało 37 Webstarów, które trafiły do najlepszych stron i kreacji w Internecie, a także 3 statuetki Grand – dla Strony Roku, dla najlepszej kreacji oraz Człowieka Roku Polskiego Internetu.

W kategorii Webstar Creative, która skupiała najlepsze kampanie i kreacje w Internecie, zwyciężyła ubiegłoroczna kampania „Szlachetnej Paczki”. Agencja Semahead pomogła Stowarzyszeniu WIOSNA przekuć medialny rozgłos, jaki towarzyszy projektowi, w bezpośrednie cele realizowane w Internecie. Agencja wspierała Szlachetną Paczkę w sferze działań online: odpowiadała za dogłębną analizę grupy docelowej, a także za planowanie i realizację kampanii reklamowej. Ponadto rekomendowała zakup mediów, koordynowała działania SEM i SEO oraz monitorowała ich skuteczność. Dzięki wszystkim działaniom w 2013 roku udało się pomóc 17 684 rodzinom. Kampania okazała się liderem w swojej grupie i została wyróżniona tytułem Grand Webstar Creative.

– Szlachetna Paczka to projekt, który pokazuje, jak w mądry sposób zbliżać do siebie osoby słabiej uposażone i te znacznie lepiej sobie radzące. Paczka jest impulsem dla osób żyjących w niezawinionej biedzie, który ma pokazywać, że zmiana zawsze jest możliwa. Ma pomagać potrzebującym w taki sposób, aby sami zaczęli radzić sobie w życiu. Dlatego bardzo cieszymy się, że nasza praca przynosi efekty i jednocześnie jest doceniana przez środowisko branżowe – mówi Kornel Dulęba, Dyrektor Zarządzający Semahead.

Członkowie Akademii Internetu wyłonili zwycięzców w drodze głosowania. Prace zostały ocenione pod kątem celów, do jakich zostały stworzone oraz dostosowania ich potrzeb do użytkowników. Członkowie komisji składali się z laureatów dotychczasowych edycji Webstarfestival, przedstawicieli firm branży internetowej, mediów, przemysłu reklamowego, ludzi kultury, biznesu, osób zgłoszonych przez organizacje profesjonalne, organizatorów konkursu powołanych w celu wyboru najlepszych stron internetowych.

Webstarfestival to jedyny i najstarszy konkurs na najlepsze strony internetowe. Nagrody – Webstary – przyznawane są w 28 kategoriach, Webstary Internautów – nagrody internautów (w 28 kategoriach), Webstar Creative (w 10 kategoriach) dla najlepszych kampanii i kreacji. Nagrodą specjalną jest statuetka dla Człowieka Roku Polskiego Internetu.