Zapisz się na szkolenie

Aktualności

Chcesz wiedzieć więcej o Semahead?


Zobacz co się u nas dzieje.

Kampania Semahead nominowana do MIXX Awards 2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w Internecie – MIXX Awards & Conference 2014. Wśród nominowanych znalazła się zeszłoroczna kampania Szlachetnej Paczki, którą w sferze działań online wspierała agencja Semahead.

Kampania Szlachetnei Paczki 2013 jest jedną z trzech nominowanych w kategorii kampanie społeczne i non-profit. Wśród wybranych kampanii obok Semahead, znalazły się „Bambino: Małe dzieła sztuki” – Biuro Podróży Reklamy oraz „Liczę na Twoje 3 minuty” (Starcom / Next). Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali  6 listopada 2014 roku w warszawskim klubie Palladium.

Szlachetna Paczka to projekt ogólnopolski, który corocznie przed Bożym Narodzeniem angażuje tysiące osób. Siłą napędową dla projektu jest wsparcie znanych osób ze świata sportu czy kultury, gwiazd z areny ogólnopolskiej i międzynarodowej. Dlatego największym wyzwaniem prowadzonej kampanii internetowej było przekucie potężnego szumu medialnego wokół akcji na konkretne działania konwersyjne, a więc na deklarację przygotowania paczki na dedykowanej stronie www. Dodatkowe wzmocnienie kampanii miała przynieść silna wizerunkowa obecność w większości kanałów komunikacyjnych, jakie oferuje Internet. Za pomocą wielorakich narzędzi, gotowy pomysł Stowarzyszenia WIOSNA, przeobrażono w skuteczną i mierzalną kampanię online.

Ostatecznie udało się pomóc 17 684 rodzinom, a więc zrealizować cel na poziomie 110%. Dzięki synergii wszystkich kanałów komunikacyjnych w czasie kampanii, a wiec połączeniu działań z zakresu PR i promocji w mediach online i offline, stronę akcji odwiedziło 779 691 UU, co dało wskaźnik konwersji na poziomie 2,26%.

Szczegóły: https://semahead.pl/kampania-szlachetnej-paczki