IAB Polska: Najlepsze kampanie mobilne w Polsce

|
|
Kategorie: Google Ads

„Marketing mobilny 2015” to już trzeci zbiór „mobilnych” case studies wydanych przez IAB Polska na przestrzeni ostatnich lat. Zbiór składa się wyłącznie z przykładów działań mobilnych prowadzonych na polskim rynku.

Kampanie opisywane w każdym kolejnym zbiorze są coraz lepsze. Nie musimy już wspomagać się przykładami z rynków zagranicznych. I co ważniejsze – w pełni możemy z nimi konkurować! Ten zbiór pokazuje również, jak chętnie marketerzy korzystają z formatów rich mediowych. I jak bardzo liczy się dla nich interakcja i zaangażowanie użytkownika – wyjaśniają Agnieszka Ferenc z Wirtualnej Polski i Natalia Malec z Coigdzie.pl, członkinie grupy roboczej mobile odpowiedzialne za projekt.

Publikacja „Marketing mobilny 2015” to 24 przykłady kampanii prowadzonych na urządzeniach mobilnych, które przyczyniły się do rozwoju reklamowego rynku mobile w Polsce. Zachęcamy do poszukiwania w niej wskazówek i inspiracji dotyczących trendów na rynku mobilnej reklamy.

Kliknij i pobierz  raport

Komentarze do artykułu: IAB Polska: Najlepsze kampanie mobilne w Polsce