Dlaczego dobry, unikalny content jest skazany na zagładę?

|
|
Kategorie: Content Marketing

Często słyszy się o dobrym, unikalnym contencie oraz o jego pozytywnym wpływie na wyniki wyszukiwania. Tymczasem w praktyce okazuje się, że treść ta nie zostaje doceniona przez Google w takim stopniu jakbyśmy tego chcieli. Dlaczego się tak dzieje?

Rand Fishkin na wideo blogu agencji Moz, wyjaśnia dlaczego tworzenie dobrego, unikalnego contentu już nie wystarcza.

 

Z filmu dowiecie się:

  • Kilka słów o podziale contentu ze względu na jego jakość
  • Co się zmieniło w ostatnich latach i dlaczego tworzenie dobrego, unikalnego contentu już nie wystarcza
  • Jak stworzyć content „10x” – treści dziesięć razy lepsze od wszystkiego co można znaleźć w wynikach wyszukiwania w chwili obecnej

Rand Fishkin jest CEO i założycielem firmy SEOmoz. tworzącej oprogramowanie dla branży SEO. Rand jest aktywnym uczestnikiem bloga SEOmoz Blog.

 

GA V11

 

 

Komentarze do artykułu: Dlaczego dobry, unikalny content jest skazany na zagładę?