Digital Masterclass – innowacyjny kurs dla marketerów i managerów

|
|
Kategorie: Marketing Internetowy

Po wielu latach pracy w obszarze szkoleń, kształcąc profesjonalistów i młodych adeptów digital marketingu, dostrzegliśmy potrzebę innowacji. Rynek szkoleń stał się płaski i przestał od siebie wymagać: 8 godzin w sali szkoleniowej, 120 slajdów, przerwy kawowe i ciężkostrawne lunche, po których nikt nie może się już skoncentrować. Spada zainteresowanie, a uczestnik wychodząc ze szkolenia trzyma w ręce plik wydruków, do których i tak pewnie już nie zajrzy. Materiały lądują w szufladzie, a wiedza, która nie jest odświeżana – bezpowrotnie ulatuje.

 

Branżowe realia mówią jak bardzo często dochodzi do takich sytuacji. Musieliśmy podjąć wyzwanie, a diagnoza stała się dla nas punktem odniesienia w projektowaniu innowacji. Przez kilka miesięcy, wykorzystując sprawdzoną metodykę design thinking, opracowywaliśmy nowatorską ofertę szkoleń dostosowaną do naszych klientów, których świetnie znamy. Tak powstał całkowicie nowy produkt – Digital Masterclass. Nasze szkolenia zostały skrojone według nowej segmentacji grupy docelowej i person w niej zawartych. Odtąd kierujemy ofertę:

  • do specjalistów
  • do managerów

 

Jako doświadczeni trenerzy doskonale wiemy, z jakimi problemami musimy mierzyć się w trakcie trwania szkoleń. Metodyka design thinking pozwoliła nam na wypracowanie rozwiązań, które umożliwią każdemu uczestnikowi szkolenia wynieść z niego więcej wiedzy, niż w standardowej formule płaskich szkoleń.

 

Oto nasze innowacje:

6 godzinne szkolenie – czy naprawdę da się utrzymać ciągłą koncentrację przez 8 godzin? Nasze doświadczenie pokazuje, że nie. Wychodząc z tego założenia, zaproponowaliśmy skrócenie czasu trwania szkolenia, skupiając się na najistotniejszych elementach merytorycznych, które muszą być omówione przez eksperta. W zamian, oddajemy w ręce uczestników platformę szkoleniową Digital Masterclass, na której znajdą się wszystkie zagadnienia poruszane podczas spotkania stacjonarnego – rozwinięte o dalsze wątki, które mogą zostać przyswojone dopiero wtedy, gdy zrozumie się zasadnicze zagadnienie. Dzięki temu uczestnik uzupełni i utrwali wiedzę w prosty i interaktywny sposób.

Program powtórkowy – zadaliśmy sobie pytanie: ile uczestnik szkolenia pamięta po jego zakończeniu? Sekretem skutecznej nauki jest utrwalanie zdobytej wiedzy. Przygotowaliśmy autorską formułę gruntowania wiedzy, która dzięki odpowiedniemu rozłożeniu w czasie pozwoli utrwalić nowe kompetencje. Przez kilka tygodni po szkoleniu uczestnik będzie otrzymywał od nas zadania przygotowujące do kolejnego kursu oraz testy weryfikujące zdobyte do tej pory umiejętności.

Dwupoziomowy certyfikat – przyjęta przez nas metodyka została doceniona przez przedstawicieli DIMAQ. Wszystkie szkolenia Semahead posiadają status DIMAQ Certified, czyli międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych sygnowany przez IAB Polska. Digital Masterclass to pierwsze i jedyne w Polsce kursy, które dają możliwość uzyskania podwójnego certyfikatu oraz punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.

Indywidualne konsultacje – wielu naszych klientów, oprócz zdobytej wiedzy, liczy na możliwość bezpośredniej rozmowy z ekspertami. Rozumiejąc tę potrzebę, ostatnią godzinę szkolenia przeznaczamy właśnie w tym celu. Nasza lodówka z napojami jest do dyspozycji tych, którzy w mniej formalnej atmosferze będą chcieli skonsultować swoje indywidualne wyzwania z naszymi trenerami.

zdjęcie lodówki semahead

Lodówka z napojami nie jest naszym agencyjnym kaprysem. Pomysł na jej zakup powstał podczas Design Thinking – specjalnie na potrzeby jednej z wypracowanych przez nas person.

Lunch – czy wiesz, że właściwa dieta może usprawnić koncentrację i zdolność przyswajania wiedzy? Ciężkostrawne, zbyt duże porcje tylko pozornie mają dawać siłę w ostatnich godzinach kursu. W praktyce tego typu posiłek dewastuje indeks glikemiczny, usypiając koncentrację. Dlatego wraz z dietetykiem ułożyliśmy specjalne, szkoleniowe menu. Wszystko po to, aby efektywność uczestników szkolenia była na stale wysokim poziomie.

Certyfikat z referencją – uczestnik kursu Digital Masterclass otrzyma dokumenty potwierdzające zdobyte przez niego umiejętności, które z pewnością będą dodatkowym atutem w trakcie negocjowania awansu czy ewentualnych rozmów rekrutacyjnych. Przy każdym naszym szkoleniu dajemy gwarancję wypełnienia bazy programowej, co pozwoli na uzyskanie kompetencji potrzebnych w trakcie rozpoczęcia swojej kariery w digital marketingu.

 

To właśnie te komponenty stworzyły unikalną wartość Digital Masterclass. Oddajemy w Wasze ręce nasz innowacyjny produkt odpowiadający na potrzeby osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności w obszarze digital marketingu.

Wejdź na www.digitalmasterclass.pl i dowiedz się więcej.

Do zobaczenia na szkoleniach!

 

dofinansowanie szkoleń baner

 

Komentarze do artykułu: Digital Masterclass – innowacyjny kurs dla marketerów i managerów