Generic selectors
Tylko dokładne dopasowanie
Szukaj w tytule
Szukaj w treści
Filtruj po kategoriach
Analityka internetowa
BLOG.re:view
Content marketing
Marketing automation
Marketing internetowy
PPC
SEO
Social media
Z życia Semahead
Skontaktuj się z nami
  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Czterokrotny wzrost ruchu z wyszukiwarki Yahoo!

27.03.2015 Semahead

W Polsce od 2011 roku czterokrotnie zwiększył się odsetek odsłon wykonywanych za pomocą Yahoo! Jak w tym czasie zmieniała się popularność tej wyszukiwarki w wybranych krajach?

Amerykański gigant internetowy Yahoo! powstał 1 marca 1995, a na giełdzie zadebiutował kilkanaście miesięcy później, 12 kwietnia 1996 roku. Z okazji 20-lecia Yahoo! Na podstawie odsłon Gemius postanowił sprawdzić, jakim zainteresowaniem ta wyszukiwarka cieszyła się w krajach bałtyckich, w Europie Środkowej, Europie Wschodniej, Europie Południowo-Wschodniej, w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, a także w Danii, Rosji i Turcji. Przeanalizowano, jaki udział odsłon został wykonany z tej wyszukiwarki w lutym w latach 2011–2015.

Okazało się, że:

  • W Polsce w ciągu czterech lat czterokrotnie zwiększył się odsetek odsłon, które internauci wykonali za pomocą wyszukiwarki Yahoo! W lutym 2015 roku było to 0,79 proc. ruchu w sieci, podczas gdy analogicznym okresie w 2011 roku było to 0,19 proc.
  • Dane z lutego 2015 roku pokazują, że spośród analizowanych krajów najwięcej odsłon z wyszukiwarki Yahoo! wykonano w Rumunii (2,5 proc. ruchu w sieci) i Danii (0,8 proc.).
  • Od 2011 roku ruch z wyszukiwarki Yahoo! stale rośnie na Ukrainie, a od 2013 roku w Bośni i Hercegowinie, Estonii, Chorwacji, Serbii oraz na Węgrzech, Litwie i Słowacji.
  • Z kolei od 2011 roku w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej nieustannie spada liczba odsłon wykonywanych za pomocą tej wyszukiwarki. W lutym 2015 roku z Yahoo! pochodziło 0,8 proc. odsłon, podczas gdy pięć lat wcześniej w tym samym okresie było to 3,9 proc.

2015_03_26_Yahoo_1_Dluga

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Chcesz zacząć współpracę z nami? Wypełnij Brief!

Wypełnienie briefu zajmie Ci kilka chwil a nam pozwoli
lepiej przygotować się do rozmowy z Tobą.

Wypełnij brief