Case study: kampania 360 stopni BRW

|
|
Kategorie: Case study

O kliencie

Black Red White to posiadająca 20% udziału w rynku największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, prowadzący działalność zarówno na rynku lokalnym jak i poza granicami kraju. Przez ponad 25 lat działalności Black Red White rozwinęło sieć sprzedaży składającą się ze zlokalizowanych w całej Polsce salonów sprzedażowych. Asortyment producenta jest również dostępny w sklepie internetowym pod adresem www.brw.pl.

 

Wyzwanie

Rosnące wraz z rozwojem sprzedaży online potrzeby klienta skutkowały koniecznością zatrudnienia agencji, która będzie w stanie realizować działania marketingowe wspierające sprzedaż online we wszystkich kanałach digital. Semahead posiadając doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów sprzedażowych dla e-commerce był w stanie zaoferować obsługę 360 stopni digital, uwzględniającą kluczowe dla specyfiki e-commerce działania generujące sprzedaż online. Aby zaspokoić potrzeby dużego klienta, do jego obsługi został przeznaczony dedykowany zespół specjalizujący się w działaniach performance marketingowych w obszarach PPC, social media, SEO, marketing automation, content marketingu i analityki internetowej.

 

Efekty

Dzięki naszym aktywnym działaniom i bieżącej optymalizacji, trafnej alokacji budżetów reklamowych oraz bieżącym i świadomym udziale klienta w procesie decyzyjnym, w stosunku do roku poprzedniego:

  • wygenerowaliśmy 40% wzrost przychodów
  • 33% wzrost współczynnika konwersji
  • 130% wzrost wartości ROAS

 

Referencje klienta

„Agencja Semahead świadczy dla nas usługi z zakresu PPC, SEO, Content Marketingu, analityki internetowej oraz Social Media. Jesteśmy pełni uznania dla profesjonalnego podejścia ze strony specjalistów, które przejawia się znajomością rynku oraz dużym zaangażowaniem w budowaniu wizerunku marki Black Red White w Internecie. Polecam agncję Semahead jako godnego zaufania partnera w prowadzeniu działań związanych z marketingiem internetowym.”

Magdalena Matela, Manager e-commerce Black Red White

 

Wypełnij brief

Komentarze do artykułu: Case study: kampania 360 stopni BRW